Dubai ARAB LAB Exhibition! XPZ fà un'altra apparizione!

In questu vaghjimu d'oru, XPZ hà tornatu una volta à un viaghju in u Mediu Oriente per participà à l'attesa Exhibition di l'equipaggiu di laboratori ARAB di Dubai in Medio Oriente. A mostra hè stata tenuta grandi à u Dubai International Exhibition Center in l'Emirati Arabi Uniti da u 24 à u 26 di settembre, attraendu cumpagnie è prufessiunali di più di 120 paesi è regioni in u mondu per discutiri l'ultime tendenze è sviluppi futuri in tecnulugia di laboratoriu.

图片1

L'esibizioni sò abbaglianti, guidanu a tendenza

À l'esposizione, XPZlavatrice di bicchieri di laboratoriudimustrava prestazioni eccellenti è artisgianalità squisita. U nostru novu preparatu cù curalavacristalliAurora-F3 ùn solu hà dimustratu l'ultime innovazioni tecnologiche, ma ancu riflette a nostra ricerca finale di qualità è efficienza. Cù a so capacità di pulizia efficiente, l'interfaccia di operazione intelligente è u cuncepimentu di cuncepimentu di risparmiu energeticu è ecologicu, hà attrautu innumerevoli visitatori à piantà è fighjà è cunsultà.

Vechji amichi è novi amichi, ascolta a so voce

Sapemu chì a satisfaczione di l'utilizatori hè a forza motrice per u nostru prugressu cuntinuu. Per quessa, durante a mostra, avemu attivamente ascoltu i suggerimenti è i feedback di ogni utilizatore, raccolte currettamente è sorte e recensioni di l'utilizatori, per fà megliu in u futuru sviluppu di produttu è aghjurnamenti. Semu impegnati à furnisce l'utilizatori cù prudutti è servizii megliu, per chì ogni utilizatore pò sente a dedicazione è a sincerità di XPZ.

Manu in manu, parlà di u futuru

Stu viaghju in Dubai ùn hè micca solu una visualizazione è un scambiu di produttu, ma ancu una prumuzione di marca è rinfurzà. A lavatrice di vetru di laboratoriu XPZ pigliarà sta mostra cum'è l'uppurtunità di cuntinuà à sustene a missione corporativa di "renà u travagliu di pulizia più felice" è furnisce soluzioni di lavaggio di bottiglie è piatti più efficaci, intelligenti è ecologiche per l'utilizatori mundiali. Travagliemu inseme per creà splendore!

 


Tempu di pubblicazione: 18-10-2024