Teste di DNA affidabili, anti-contaminazione croce, ponu revelà a verità in anguli nascosti

Anti-contaminazione incruciata86

In parechji filmi è opere letterarie, i laboratorii forensici appariscenu cum'è una esistenza speciale è impurtante, in particulare a trama di teste d'identificazione di DNA diventa spessu a chjave per ottene indizi è risolve i casi.In ogni casu, se l'accuratezza di i risultati di a prova presentati hè dubbitu, ùn diventerà naturalmente micca evidenza legale, è ancu revela a verità in anguli nascosti.Ci hè un fattore fisicu è chimicu particulari chì i laboratorii forensici anu da trattà cun prudenza, è questu hè di impedisce chì i campioni di DNA da esse pruvati da esse contaminati in u laboratoriu.Attualmente, ci sò diverse cause di contaminazione di DNA.Trà elli, a pussibilità di cuntaminazione cruciata hè a più grande.
Anti-contaminazione incruciata781

Cum'è l'altri laboratorii, i materiali consumabili è l'equipaggiu in i laboratorii forensi sò contaminati in parechji casi.In particulare, l'infezzione incruciata trà i campioni di DNA basati nantu à reazzioni PCR, altri materiali di teste è evidenza fisica, è l'esperimenti stessi sò i più difficiuli di detectà.Questi residui di contaminazione includenu cellule biologiche, sangue, tessuti, è ancu reagenti di prova, detergenti per lavastoviglie è altre impurità.

Hè vale a pena enfatizà chì i vetri riutilizzabili in i laboratorii forensici, cum'è cuntenituri di campioni, buttigli di reagenti, provette, pipette, fiaschi, petri, ecc. A so implementazione inadegwata, non-conformità, è non-conformità in l'operazioni di lavaggio sò una di e cose. culpabili chì portanu à cunclusioni d'identificazione è analisi sbagliate.

Anti-contaminazione incruciata1580

Stu tipu di contaminazione di vetru hè una minaccia evidenti per i risultati di a prova, allora chì hè a chjave per risolve?

Prima di tuttu, quandu si trova una situazione suspettata di contaminazione incrociata di DNA, i risultati di a prova deve esse verificatu in tempu per ricuperà l'errore.Questa hè a prima priorità.

Allora, cunduce tracce di cuntrollu di qualità nantu à i consumabili sperimentali, cumpresi cuntenituri di vetru, reagenti, etc., per cunfirmà più a fonte di contaminazione.

In questa basa, migliurà e prucedure di pulizia di vetru per correggerà l'errori, in modu per evità errori simili da accadutu di novu.

In terzu, solu per rinfurzà e misure anti-contaminazione è di decontaminazione generale di u laboratoriu per furmà una gestione istituzionalizata, l'ottimisazione di a prucedura di pulizia pò esse significativa è efficace.

In fattu, un laboratoriu forensicu qualificatu deve avè una zona dedicata è indipendente per a prova di DNA per assicurà chì a contaminazione hè minimizzata in diversi ligami sperimentali.Per esempiu, l'accettazione di casu è l'area di almacenamento di campioni, l'area di estrazione di DNA di campionu, l'area di amplificazione di DNA, l'area di rilevazione di DNA, l'area di ispezione preliminare, l'area di analisi di risultati, l'area di preparazione, l'area di amplificazione di DNA, l'area di tampone di rilevazione, etc.Frà elli, a pulitura di u vetru in l'area di preparazione aiutarà à aumentà assai a probabilità di fallimentu di i risultati di a prova.

Anti-contaminazione incruciata2954

Hè da nutà chì parechji laboratorii prufessiunali, cumpresi i laboratorii forensici, anu sempre aduprà metudi di pulizia manuale inefficienti per risolve u prublema di residui di contaminazione in vetru.Ma questu approcciu ùn hè micca fundamentalmente migliurà u risicu umanu di contaminazione cruciata.

In più, i svantaghji di a pulizia manuale di vetru vanu assai oltre.

MA pulizia annuale di vetreria ùn solu ùn manca micca di pulisce bè i vetri di u laboratoriu è affetta a cunclusione finale di a prova di l'ADN è l'identificazione, ma ancu pruvucarà una seria di cuntradizioni cum'è u perdu di risorse, a cumplessità di l'operazione di pulizia è i risichi di sicurezza per u persunale di u laboratoriu. .À questu tempu, l'usu di un lavatrice automatica di vetriutilizatu in i laboratorii forensici internaziunali aiuterà à migliurà sta situazione.

Anti-contaminazione incruciata3773

Lavacristalli di laboratoriupò pulisce accuratamente una varietà di vetru di laboratoriu in modu sicuru, batch, è intelligente per fà cunfurmà cù e regulazioni pertinenti di GMP è FDA.Paragunatu cù u metudu di pulizia manuale, u Lavatrice di Laboratoriupò seguità a prucedura di pulizia in tuttu u prucessu, chì hè favurèvule à ottene dati preziosi in parechji aspetti.Queste dati sò di grande significazione per a rimuzione di e cundizioni residuali, cumprese a contaminazione affruntata da e teste di DNA.In particulare quandu ci sò diffirenzii è dubbii nantu à i risultati di l'esperimentu!

Cù u sviluppu cuntinuu di e tecnulugia pertinenti, i laboratorii forensi assumeranu più responsabilità in u prucessu di gestione di casi.In questu modu, i requisiti per qualsiasi risultati di teste di laboratori è standardizazione è precisione continuanu naturalmente à aumentà.I metudi cumpresi i testi di l'ADN ponu solu guarantisci risultati puliti è uttene cunclusioni currette è evidenza s'ellu anu successu in a decontaminazione.Questu hè qualcosa chì ogni laboratoriu forensicu deve ricurdà.


Tempu di Postu: Apr-02-2021