Sò questi metudi di lavà i buttigli veramente affidabili?

In u travagliu analiticu, lavà i vetri ùn hè micca solu un travagliu di preparazione pre-sperimentale necessariu, ma ancu un travagliu tecnicu.A limpezza di i strumenti di u laboratoriu affetta direttamente i risultati spirimintali, è ancu determina u successu o fallimentu di l'esperimentu.

cdcsc

U travagliu analiticu sfarente hà diverse norme di pulizia di l'instrumentu di vetru, fighjemu u metudu di lavà in l'analisi chimica quantitativa generale.

L'agente di pulizia più cumunimenti utilizatu

I detergenti più cumunimenti usati sò sapone, sapone liquidu (prodotti spiciali), lavare in polvere è detergente.Sapone, sapone liquidu, lavare in polvere, detergente in polvere, utilizatu per spazzola diretta cù una spazzola di l'equipaggiu, cum'è bicchieri, buttigli triangulari, buttigli reagenti, etc.;Tuttavia, perchè hè riccu in una grande quantità di surfactant, dopu à lavà, una grande quantità di acqua pura hè necessariu per lavà i cumpunenti surfactant attaccati à a superficia interna è esterna di l'buttiglia, ma u scopu di pulizia hè limitatu à scrub è residue non-stubborn, è quandu pulizziari un gran numaru di buttigli, una grande quantità di risorsi d'acqua deve esse persu.

cdscdsz

Lotione ossidante forte à l'acidu

A lotione oxidante d'acidu forte hè preparatu cù dichromate di potasio (K2Cr2O7) è l'acidu sulfuricu cuncentratu (H2SO4).K2Cr2O7 in suluzione àcitu, hà una forte capacità d'ossidazione, è uni pochi di erosione di strumenti di vetru.Allora sta lotione hè più largamente usata in u laboratoriu.Stu tipu di lotione deve esse attentu à ùn splash in u corpu quandu si usa, per prevene "brucia" a robba rottu è dannu a pelle.Dopu avè lavatu l'instrumentu cù una piccula quantità d'acqua per a prima volta, l'acqua residuale ùn deve esse versata in a piscina è a fossa, chì corroderà a piscina è a fossa per un bellu pezzu.Si deve esse versatu in u cisterna di liquidu di scarti.

cdscsd

Lozione alcalina

Lotion alkaline usatu pi lavà l 'attrezzatura brutta oliu, l 'usu di sta lotione hè un longu tempu (più di 24 ore) mètudu immersione, o mètudu di cucina immersione.Purtate guanti di lattice quandu ricuperate l'equipaggiu da a suluzione alcalina per evità brusture di a pelle.

Sopra à sti mètudu di lavare generale, in faccia di massa per lavà piattu buttiglia, vi mustrarà i so difetti, o stremu risidui di risorsi d'acqua, o quandu a pulizia hè prubabile di pruducia danni à u corpu umanu, o bisognu di soak per un longu piriudu di tempu. , una perdita di tempu, cusì ci hè un modu ùn pò micca solu prutege a sicurità di u persunale di pulizia, è pò guarantisci a qualità di a pulizia migliurà l'effettu di pulizia

 

In cunfrontu cù i metudi di pulizia spartuti sopra,Lavatrice di vetri di laboratoriuhè megliu cà a pulizia tradiziunale in u standard di i metudi di pulizia, a verificabilità di i risultati di a pulizia, a sicurità di u funziunamentu di l'instrumentu, o l'efficienza di i buttigli di pulizia, manifestata principalmente in i seguenti aspetti:

U modu di pulizia adopra u modu di prugrammazione di spray d'alta temperatura, cumparatu cù a pulizia tradiziunale, a tarifa di buttiglia rottu hè più bassa, a pulizia hè più standard è a sicurità di u persunale hè più altu.

Contene 35 prugrammi integrati è 100 prugrammi persunalizati, micca solu per risponde à i bisogni di pulizia di l'industria biologica, chimica, medica, di qualità, ambientale, alimentaria, farmaceutica, microbiana, petrolifera, chimica, cosmetica è altre industrii, ma ancu secondu speciali. esigenze di stabilisce u so propriu prugrammi di pulizia per risponde à i bisogni di pulizia di diversi residui.

A finestra di visualizazione integrata è i cumpunenti di l'impresora è a conductività opzionale ponu monitorà a situazione di pulizia in tempu reale, è realizà a verificazione è a tracciabilità di e dati.

csdgvdf

cdsvgs

cdscfds

Disegnu modulare di u modulu, una sola capa pò esse piazzata dui moduli, sottu à a cundizione di assicurà u numeru di pulizia, per ottene una varietà di esigenze di pulizia di buttiglia.

cdsgvdfg

riassuntu

UtilizenduLavatrice automatica di vetriinvece di a pulizia tradiziunale hè benefica per migliurà l'efficienza è a qualità di a pulizia di buttiglia in u laboratoriu.Aiutate a pulizia di u laboratoriu à a standardizazione, l'automatizazione, a massa!

csdggdf

 


Tempu di post: 12-mar-2022