Assicuratevi chì l'ambiente di u laboratoriu risponde à i requisiti prima di installà a lavatrice di vetru

Ulavatrice di bicchieri di laboratoriuhè un equipamentu di pulizia di buttigli di vetru, chì hè adattatu per a pulizia di diverse buttigli di forma o tondi.Aduttà a tecnulugia di spruzzo à alta temperatura, a macchina hà una bona adattabilità è affidabilità;Ogni buttiglia pò esse pulita cù acqua riciclata multicanale è acqua pura per ottene un effettu di pulizia ideale.

ULavatrice Labadopta un sistema di filtrazione avanzatu.Per risparmià l'acqua, a valvula solenoide hè usata per cuntrullà u switch.A macchina hà una struttura compatta, una piccula superficie di pavimentu, un bonu effettu di risparmiu d'energia, un funziunamentu simplice, una bona affidabilità è un mantenimentu è un aghjustamentu faciule.

U laboratoriu prughjettanu di stallàLavatrice di bicchieri di laboratoriudeve in generale risponde à i seguenti requisiti ambientali:

U laboratoriu utilizatu per installà strumenti deve avè un bonu ambiente esternu.U laboratoriu deve esse stallatu in un locu induve ùn ci hè micca un campu elettromagneticu forte è una forte fonte di radiazione di calore vicinu, è ùn deve esse custruitu vicinu à l'equipaggiu è l'attellu chì pò generà vibrazioni viulenti.

1. L'ambiente internu di u laboratoriu deve esse mantenutu pulitu, a temperatura interna deve esse cuntrullata à 0-40 ℃, è l'umidità relativa di l'aria interna deve esse menu di 70%.

2. A distanza trà ulavatrice automatica di vetriè u muru ùn deve esse menu di 0,5 m per u funziunamentu faciule è u mantenimentu futuru.

3. U laburatoriu deve esse equipatu cù l'acqua di l'acqua.Se duie volte di purificazione d'acqua pura sò richieste, una fonte d'acqua pura deve esse furnita.

4. Hè necessariu chì ci hè un drenu vicinu à l'instrumentu, chì hè u listessu cum'è u tubu di drenu di a lavatrice.


Tempu di Postu: Aug-15-2022