Cinque elementi chì affettanu a pulizia di l'utensili di laboratoriu? A lavatrice di vetru di laboratoriu hè diventata un puntu caldu in u laboratoriu.

I cinque fattori principali chì afectanu a pulizia dilavatrice di bicchieri di laboratoriuè i piatti includenu: temperatura di pulizia, tempu di pulizia, agente di pulizia, forza meccanica è acqua. U fallimentu di qualsiasi fattore porta à una pulizia di buttiglia senza qualificazione. in i risultati sperimentali è portanu à un fallimentu sperimentale.Dunque, uPulitore di vetru di laboratoriuhè particularmente impurtante.
nutizie 5
1. Agente di pulizia: A pulizia manuale cumuni spessu usa detergenti domestici, detergenti è altri prudutti. I residui mirati anu da esse imbulighjati cù reagenti mirati. A maiò parte di i residui ponu esse eliminati in modu efficace, ma sò ricchi in attività di superficia. l'aumentu sussegwente, è cuntarà parechje volte di risurrezzione per caccià u residuu di tensioattivu, è i guanti deve esse purtatu quandu si pulisce a manu per prevene i danni causati da u cuntattu prolongatu cù l'agenti di pulizia.
Xipingzhe cumplettamente automaticulavatrice di vetri di laboratoriuadattà un detergente speciale per lavà a macchina impurtata in Germania, chì pò emulsionà in modu efficace è striscia i residui, è cuncentra automaticamente u liquidu in u liquidu senza intervenzione manuale.Mentre assicurendu a pulizia di a pulizia, prutege ancu a sicurità di u persunale, per liberà a forza di travagliu.
Temperature 2.Cleaning: A pulizia manuale hè soprattuttu à a temperatura di l'ambienti.Per i residui generali, più alta hè a temperatura di pulizia, megliu l'effettu di pulizia.Tuttavia, a pulizia manuale ùn pò micca ottene una pulizia à alta temperatura per via di a necessità di cuntattu direttu.A lavatrice di buttiglia cumplettamente automatica chì ama a buttiglia hè dotata di un tubu di riscaldamentu internu oculatu d'alta efficienza, chì pò riscalda rapidamente a temperatura di l'acqua durante a pulizia.Pò esse stabilitu à 40-95 ° C per a pulizia à alta temperatura, chì migliurà assai l'efficienza di pulizia.
3.U tempu di pulizia: A causa di a necessità di pulisce parechji utensili à u stessu tempu, a pulizia manuale ùn pò micca assicurà chì u tempu di pulizia di ogni buttiglia hè u listessu, è hè impussibile di ottene una pulizia standardizzata di batch, è u gradu di pulizia di ogni buttiglia. sarà più o menu differente.A lavatrice di laboratori Xipingzhe hè dotata di tecnulugia di rilevazione di spray, chì pò assicurà chì ogni buttiglia in un batch di buttigli riceve a stessa pressione di spray d'acqua, è realiza una pulizia standardizzata è in batch di buttigli.
4 、 Forza meccanica (arnesi di pulizia): In più di l'acqua crescente, a pulizia manuale utilizerà spazzole è altri strumenti per a pulizia ausiliaria di utensili chì sò difficiuli di pulisce. utensili, chì affettanu u stadiu più tardi. In usu, a lavatrice XPZ adopta una pompa di circulazione impurtata 0-1000L/min.Durante u prucessu di pulizia, i buttigli è i piatti sò puliti in forma di spray d'acqua à alta temperatura è alta pressione per assicurà a qualità di pulizia.
5.Water: Quandu si pulisce i residui chì sò difficiuli di pulizziari cù a manu, l'immergezione à longu andà hè spessu usata per ammorbidisce i residui.Dopu l'esperimenti, 8 ore d'immersione in u lavamanu ≈ 3 minuti di pulizia di a lavatrice di buttiglia, chì migliurà assai l'efficienza di pulizia.
Cù u sviluppu cuntinuu di a standardizazione di u laboratoriu, u laboratoriu hà esigenze sempre più strette per a pulizia di buttigli è piatti, è sempre più attente hè stata pagata à l'aghjurnamentu automaticu di u laboratoriu.L'usu di una lavatrice di buttigli completamente automatica invece di a pulizia manuale rende u travagliu di pulizia più felice


Tempu di Postu: Apr-28-2023