Da quale 3 aspetti pudemu ghjudicà a scelta di a macchina di pulizia di laboratori?

Ulavatrice di bicchieri di laboratoriupò pulisce i vetri in lotti, chì migliurà assai l'efficienza di pulizia è riduce l'intensità di u travagliu di l'operatori.Fà i travagliadori di ricerca scentificu hannu tempu più preziosu à trattà cù altre travagliu impurtante. L'agente di pulizia utilizatu ina lavatrice di buttigli di laboratoriuhè specialmente utilizatu per pulizziari i residui di a superficia di u vetru di laboratoriu.U so scopu ùn hè micca di neutralizà i residui, ma di striscialli per ottene u scopu di sguassà i residui sperimentali.U prucessu di pulizia hè standardizatu è più efficace di i metudi manuali tradiziunali.pulita.

Fighjemu un ochju à alcune di e funzioni utili chì hà:

1、Dopu a pulizia pò siccà in u locu.

2 、 L'agente di pulizia pò esse stallatu è aghjunghje automaticamente.

3、Doppiu cuntrollu di a temperatura di l'acqua per assicurà a temperatura di l'acqua di pulizia sana.

4 、 Pompa di circulazione d'alta efficienza impurtata, a pressione di pulizia hè stabile è affidabile.

5, cesti regolabili in altezza, ponu assicurà una pulizia efficace di utensili di diverse altezze.

6 、 Progettate è disposte e pusizioni di pulizia secondu u principiu di a meccanica fluida per assicurà a pulizia di ogni articulu.

7 、 U bracciu spruzzatore rotativu di a bocca ottimizzata d'alta densità assicura una copertura di spruzzo à 360 ° senza vittorie.

Allora, chì aspetti pudemu aduprà per ghjudicà è scegliea macchina di pulizia di u laboratoriuchì ci cunvene? Di solitu, pudemu analizà è ghjudicà da i seguenti trè aspetti.

Ulavabottiglie di laboratoriupò esse appiicata à questi spazii di rutina: cum'è laboratori per a chimica organica, inorganica, fisica, biologia, microbiologia, medica, farmaceutica, alimentaria o cosmetica. L'applicazioni in diversi campi anu bisognu di selezziunà u tipu di macchina è accessori necessariu, è selezziunà u adattatu. prugramma di pulizia è tipu di agenti di pulizia.

U tipu adattatu pò esse ghjudicatu secondu u tipu, a capacità è a quantità di l'utensili da pulisce: U tipu adattatu pò esse ghjudicatu secondu u tipu, a capacità è a quantità di l'utensili da pulisce: l'utensili di laboratori anu da esse puliti secondu diverse strutture (bicchieri, matracci conici, matracci volumetrici, bottiglie di campionamento, bottiglie di campionamento, provette, pipette, fiale di campionamento cromatografiche, fiale di spazio di testa, ecc.), dimensioni e capacità (2ml, 10ml, 100ml, 1000ml), etc., è u numeru di navi à esse puliti. Sicondu sta infurmazione, pudemu sceglie una lavatrice di vetru di laboratoriu adattata per risponde à i bisogni di pulizia.

Quandu sceglite un agente di pulizia, pudete ghjudicà secondu a direzzione di pulizia di diverse fonti di contaminazione.

A lavatrice di u laboratoriu hè basatu annantu à u principiu di spraying circular, è usa l'azzione fisica di l'acqua di lavà per lavà è l'azzione chimica di emulsificazione è stripping di detergente per pulisce l'utensili.Hà un effettu significativu nantu à l'utensili di e fonti di contaminazione soluble in acqua è oliu.Lavà l'utensili per esse puliti cù l'acqua di pulizia è l'agenti di pulizia ùn hà micca effettu nantu à a so emulsificazione è a sbucciatura, chì richiede un pretrattamentu di sta parte di l'utensili sperimentali per esse pulita (pre-soaking alkaline, pre-soaking di solvente organicu, è lavare pò esse selezziunati secondu diverse fonti di contaminazione).Liquid pre-soaking, etc.), dopu à u trattamentu pò ottene un bon effettu di pulizia.

I punti 3 sopra sò stati capaci di suddisfà a maiò parte di l'utilizatori di laboratori per ghjudicà a scelta di a lavatrice.Sè vo avete altre infurmazione chì vulete sapè, per piacè cuntattateci perE-mail.


Tempu di Postu: Dec-03-2022