A lavatrice di buttigli di laboratoriu cumpletamente autumàticu hà da migliurà cumplettamente l'efficienza di a produzzione, cunvene è pratica

A lavatrice di buttigli di laboratoriu cumpletamente autumàticu hà da migliurà cumplettamente l'efficienza di a produzzione, cunvene è pratica

Lavatrici di bottiglie di laboratoriu sò largamente usati in diverse cumpagnie farmaceutiche, università, istituzioni di ricerca scientifica, impianti di trattamentu d'acqua, ospedali è cumpagnie biotecnologiche in u mondu, è e so caratteristiche sò i seguenti:

Architettura spaziale

A struttura di u quadru spaziale riduce u rumore, migliurà a durabilità è l'efficienza energetica.A custruzzione di u doppiu bracciu riduce a perdita di calore.I pannelli laterali amovibili facilitanu l'operatori di disassemble l'equipaggiu quandu a vita di serviziu di a macchina scade è deve esse riciclata.

Doppiu sensoru di temperatura

I sensori di temperatura duali in u cisterna d'acqua assicuranu chì e temperature di pulizia è di risciacamentu necessarie sò rispettate.

1

sistema di pulizia

I bracci di spruzzo superiore è inferiore anu ugelli disposti in modu ottimale per riduce u cunsumu d'acqua è mantene u 99% di l'acqua circulante durante a pulizia.Aghjunghjendu a cesta standard superiore permette à sta unità di avè trè bracci spray.

condensatore di vapore

I cundensatori di vapore sò usati per evità di venti o fughe di vapori potenzialmente periculosi in u laboratoriu.Stu equipamentu ùn deve esse cunnessu à u sistema di ventilazione di a casa in quale si trova.

Misuratore di flussu di livellu di entrata

U metru di flussu in u tubu di ingressu pò cuntrullà è misurà u livellu di l'acqua cusì precisamente chì menu acqua pò esse usata in certi passi.U cuntrollu precisu di l'ingesta d'acqua assicura ancu un rapportu precisu di acqua à detergente.L'interruttore di galleggiante pò assicurà chì ci hè un livellu d'acqua adattatu in a macchina.

sistema waterproof

I sistemi d'impermeabilizazione aiutanu à mantene u vostru labburatoriu sicuru monitorendu i tubi d'acqua è i vassoi di goccia per fughe.Se una fuga hè rilevata, u prugramma attuale (se un prugramma hè in esecuzione) serà annullatu, a pompa di drenu serà attivata, è a valvula di ingressu serà chjusa.

Funzione di alarme pronta

A funzione d'alarma di ricordu mejorata pò esse cumpletata o malfunzionata da prugrammi di ricordi visuali è audibili.L'operatori cunnoscenu sta informazione u più prestu pussibule, chì aiuta à salvà u tempu di travagliu.

Lavabicchieri di laboratoriucù u sistema di cuntrollu Multitronic Novo Plus per u funziunamentu rapidu è faciule di tutte e funzioni è indicatori di u prugramma.Hà dece prugrammi di lavaggio standard, tutti cù temperatura, durata è fasi di lavaggio regulabili.A selezzione di u prugramma via un quadrante simplice è faciule d'utilizà permette à l'operatore di operare facilmente a macchina ancu cù guanti voluminosi.

 2

1. Cundizioni ambientali di u laboratoriu:

U laboratoriu utilizatu per installà a lavatrice di buttiglia completamente automatica deve avè un bon ambiente esternu.U laboratoriu deve esse stallatu in un locu induve ùn ci hè micca un forte campu elettromagneticu è forti fonti di radiazione termale vicinu, è ùn deve esse custruitu vicinu à l'equipaggiu è l'attelle chì pruduceranu vibrazioni viulenti, è deve evitari l'influenza di a luce diretta di u sole, u fumu, u bruttu. flussu d'aria è vapore d'acqua.

L'ambienti internu di u laboratoriu deve esse mantenutu pulitu, a temperatura interna deve esse cuntrullata à 0-40 ° C, è l'umidità relativa di l'aria interna deve esse menu di 70%.

2. Cundizioni di l'equipaggiu di laboratoriu:

U voluminu di u corpu principale di a lavatrice automatica di buttiglia hè 760m × 980m × 1100m (longuzza x larghezza x altezza).A distanza intornu à a lavabottiglia è u muru ùn deve esse menu di 0,5 metri per a vostra operazione è mantenimentu futuru.

U laboratoriu deve esse stallatu cù l'acqua di u rubinettu (un rubinettu hè ancu dispunibule, u listessu cum'è una lavatrice completamente automatica), è a pressione di l'acqua di l'acqua di l'acqua ùn deve esse più bassa di 0.1MPA.L'instrumentu hè statu cunfiguratu cù una pompa booster per alimentà l'acqua.U strumentu hè furnutu cù un filu internu 4 pipa d'acqua in a fabbrica.

3. Esigenze di distribuzione di energia di u laboratoriu:

U laboratoriu deve esse furnitu cù AC 220V, è u diametru di u filu entrante ùn deve esse menu di 4mm2.Hè necessariu esse cunnessu cù un interruttore di prutezzione di l'aria monofase cù una capacità di 32A.U strumentu hè 5 metri di cable esposta,

4. Esigenze diLavatrice automatica di vetri:

(1) Dui fonti d'acqua deve esse furnitu: l'acqua di u rubinettu deve furnisce 4 punti di interfaccia di filu esterno, un bucket d'acqua pura o pipeline hè 4 punti di filu esterno, è a lunghezza di u tubu di ingressu d'acqua hè di 2 metri.

(2) Hè necessariu chì ci hè acqua vicinu à u strumentu.L'acqua hè uguali à u tubu di drenu di a lavatrice.A durata di u tubu di drenu hè di 2 metri, è l'altezza di u drenu ùn deve esse più altu di 0,5 metri.

5. A lavatrice automatica di buttiglia di laboratoriu deve esse messa in terra in modu affidabile:

U filu di terra hè preferibilmente disegnatu da una piastra di rame metallica direttamente intarrata sottu à 1 m di prufundità sottu terra, è cunnessu à l'estremità di u filu di terra di u filu d'ingressu di putenza.

U cumpletamente Lavatrice automatica di vetri di laboratoriu hè custruitu secondu un prughjettu di cuncepimentu esclusivu è l'usu di materiali specializati è cumpunenti specializati guarantisci i migliori risultati tecnichi.A camera di lavaggio hè fatta d'acciaio inox AISI 316L (resistente à l'acidu forte, ancu utilizatu in machini di l'industria farmaceutica è alimentaria).I plastichi sò usati per più di 10 anni di ricerca è testati sperimentalmente in una larga gamma di applicazioni diverse.Sò materiali assai resistenti à a corrosione è inerte cù una excelente resistenza à e suluzioni organiche è à e alte temperature.U trasportu adopra u cuntrollu di a velocità di cunversione di frequenza, chì pò esse aghjustatu secondu a pruduzzioni attuale di l'utilizatore per ottene u megliu effettu.A macchina pò esse cunnessa cù un cooler di sterilizazione di a serie YB è un remover d'acqua in bottiglia, chì migliurà in modu cumpletu u gradu automaticu di produzzione è migliurà assai l'efficienza di a produzzione.


Postu tempu: Apr-01-2022