U detergente per a pulizia di a casa ùn pò micca esse usatu in u laboratoriu

Cumu sceglite u detergente per a pulizialavatrici automatiche di bicchieri?Parechji laboratorii equipati di assai equipaghji di teste avanzati anu truvatu chì i detergenti di pulizia domestica sò usati per pulizziari strumenti di vetru dilicatu.Hè più cumuni per preparà u vostru propiu acidu o aduprà l'acidu micca verificatu per pulizziari l'acidu.U fallimentu di parechji risultati spirimintali spessu abbisogna esperimenti ripetuti, è i mutivi di u residu di l'agente di pulizia nantu à i vetri sò spessu ignorati quandu cercanu a causa.

imagine 001Prublemi cù detergenti domestici:

Cù u cuncettu di cuncepimentu di "sicurezza prima", u detergente per a pulizia di a casa di solitu hà un PH neutru, senza idrolisi alcalina, capacità di pulizia limitata, è ùn pò micca sguassà in modu efficace alcuni residui sperimentali ostinati.

Siconda, l'altu cuntenutu di tensioattivu in detergenti di pulizia di a casa porta à a furmazione di un gran numaru di scuma, chì hè difficiule di risciacquare è u so residuu hè ancu faciule di guidà à a contaminazione secundaria.

Inoltre, spezie è tinture sò spessu aghjuntu à u detergente di pulizia di a casa per risponde à i bisogni sensoriali di l'utilizatori, è i so residui sò ancu prubabili di purtà à a contaminazione secundaria.

Ancu.I detergenti di a casa sò aghjuntu cù diversi olii è ingredienti per a cura di a pelle, è questi residui sò più difficiuli di sguassà durante a pulizia.

I vetri puliti cù detergenti domestici ponu causà risultati erronei ancu cù strumenti sofisticati.Puderà ancu influenzà i risultati di a sintesi organica chimica.L'ingredienti rimanenti di a cura di a pelle basati in l'oliu ponu influenzà u prucessu di crescita di i microorganismi o causanu a contaminazione incruciata.

Dunque, u detergente domesticu ùn pò micca esse usatu in u laboratoriu.

U prucessu di risciacquare di a pulizia manuale ùn pò esse standardizatu, cusì u residuu di detergente domesticu affetterà i vostri bisogni per a superficia pulita.Deve sceglie un detergente di pulizia prufessiunale.

XPZ hè una fabricazione di puntalavatrice di bicchieri di laboratoriu, situatu in a cità di Hangzhou, Pruvincia di Zhejiang, Cina.XPZ hè specializatu in a ricerca, a produzzione è u cummerciulavatrice automatica di vetrichì hè appiicata à Bio-pharma, Salute Medica, Ambiente d'ispezione di qualità, Surveglianza di l'alimentariu, è campu Petrochimicu.

imagine 002

Cù u sviluppu, simu diventati una squadra prufessiunale chì hà capacità di sviluppu innuvatu in laboratori, trattamentu medico, elettronica, campi di pulizia industriale, è attente constantemente à i novi standard è strumenti nantu à l'alimentariu, l'ambiente, a farmacia, a rilevazione di l'elettronica.I nostriLavatrice di Laboratorius'impegna à aiutà à risolve ogni tipu di prublemi di pulizia.Semu u principale fornitore à l'autorità di ispezione cinese è l'imprese chimiche, intantu, u nostruLavatrice Labhè stata diffusa in parechji altri paesi, cum'è l'India, u Regnu Unitu, a Russia, a Corea di u Sud, l'Uganda, Filippine, etc., XPZ furnisce suluzioni integrate basate nantu à a dumanda persunalizata, cumpresa a selezzione di u produttu, a stallazione è a furmazione di u funziunamentu etc.

Culleremu più vantaghji di l'impresa per furnisce innovazioneLavatrice di bicchieri di laboratoriucù alta qualità è serviziu eccellente, per mantene a nostra amicizia à longu andà.

Criditeci, sceglite l'attrezzatura di pulizia prufessiunale è u detergente di pulizia.


Tempu di Postu: Dec-15-2020