Cumu i ricercatori scientifichi ponu piglià u tempu per lavà e buttigli dopu esse imbulighjate in u laboratoriu per quasi 10 ore à ghjornu?

U percentuale di tempu chì i circadori passanu in u laboratoriu per ghjornu

circadori

U ritrattu di sopra hè una statistiche nantu à a proporzione di u persunale di ricerca scientifica in u laboratoriu un ghjornu, di quale 70% di u tempu in u laboratoriu facenu esperimenti, leghje documenti, è scrive rapporti sò più di ottu ore, è ancu 17,5% di i scientifichi. ricerca "giganti" ghjunghje Per più di 11 ore.Allora cumu liberate u tempu per pulisce e buttigli di vetru è i piatti utilizati in l'esperimentu di un ghjornu?Cumu assicurà chì dopu à un ghjornu di ricerca scientifica d'alta intensità, i buttigli è i piatti lavati ponu risponde à i standard di pulizia, per ùn avè micca affettatu u prossimu esperimentu?

Mettite a spazzola è i buttigli in a vostra manu, chjude u rubinettu, è fate un ochju à ulavatrice automatica di vetri.Ti dispiacerà di ùn esse capace di adupràlavatrice di bicchieri di laboratoriuprima!

circadori 2

Disegnu modulare di moduli, collocazione libera

circadori 3Quistione: Ci sò parechji tippi di buttigli in u nostru laburatoriu, cumpresi fiaschi volumetrichi, bicchieri, vials di iniezione di campioni, ecc.lavacristalliponu risponde à sti bisogni di pulizia à u stessu tempu?

Risposta: Di sicuru, uLavatrice Labadopta un disignu modulare modulare.U modulu di pulizia pò esse cambiatu secondu u tipu di buttigli per esse puliti.Per diverse situazioni di pulizia, u sistema hà 35 prugrammi fissi è un centu di prugrammi integrati persunalizabili.U prugramma rializeghja veramente tuttu ciò chì vulete è pò esse assuciatu liberamente.

Cumminazione di bracciu spray è ugello di iniezione unu à unu

circadori 4

Quistione: Chì ghjè u metudu di puliziaLavatrice di bicchieri di laboratoriu?Cumu assicuratevi chì pò esse pulita?

Risposta: E camere superiori è inferiori sò dotate di dui bracci spray rotanti à 360 ° per pulisce a superficia esterna di i buttigli è di i piatti, è l'ugelli d'iniezione unu à unu sò usati per pulizziari a superficia interna di i buttigli è i piatti, per quessa. per ottene una pulizia integrale di a superficia interna è esterna di i buttigli è i piatti..Cumu assicurà chì pò esse pulita?A prucedura di pulizia include prelavaggio, lavaggio principale alcalino, neutralizzazione acida e risciacquo con acqua pura.U sistema di stampatore è di monitoraghju di a conduttività opzionale furnisce dati in tempu reale per ottene una pulizia efficace di buttigli è piatti è registrazione di dati è traccia.

U cuntrollu di u microcomputer è a tecnulugia di identificazione di cesti risparmianu assai i costi di pulizia

circadori 5

In cunfrontu cù a pulizia manuale, u costu di a pulizia di a macchina pò salvà circa 1/2.

L'asciugatura in situ è ​​a funzione di apertura automatica di a porta mette in risaltu u disignu umanizatu

circadori 6

Q: Hè solu pulizia?Ci hè qualchì funziunalità?

Risposta: Per risponde à i bisogni di l'utilizatori per l'asciugatura dopu a pulitura, l'equipaggiu pò esse equipatu cù una funzione d'asciugatura in situ.Dopu a pulitura, pò entre in autumàticu u prucessu di siccazione cum'è necessariu.Hè equipatu di cuttuni filtru HEPA à doppia strata per assicurà più l'asciugatura.A purità di l'aria in u prucessu.Dopu a pulizia è l'asciugatura, a porta si apre automaticamente in una certa pusizione per un minutu per mezu di a tecnulugia di induzione ITL per riduce a temperatura in a cavità dopu a pulizia è l'asciugatura.Impedisce à u persunale da esse scalded da l'aria calda, mette in risaltu u disignu umanizatu.

A strada di a ricerca scientifica hè longa, è ulavacristallivi accumpagnà cun voi!


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021