Cumu pulisce i vetri di laboratoriu rapidamente è facilmente?

A pulizia di u vetru hè sempre stata un compitu di ogni ghjornu in u laboratoriu.Per i diversi residui dopu à a prova, i passi di pulizia, i metudi di pulizia è a quantità di lotione sò ancu diffirenti, chì face chì parechji novi sperimentatori sentenu mal di testa.

Allora cumu pudemu pulisce e buttigli di vetru u più prestu pussibule sottu a premessa di assicurà a pulizia?

ewr

Prima di tuttu, avemu da capisce chì tipu di vetru hè pulitu?

U signu di una buttiglia pulita hè chì l'acqua attaccata à u muru internu di a buttiglia di vetru ùn si riunisce micca in gocce d'acqua nè scorri in un flussu, o forma una film d'acqua uniforme nantu à u muru internu.

Coperta a superficia di l'instrumentu di vetru cù acqua chjara.Se l'acqua limpida pò furmà una filmu è aderisce à a superficia di vetru più uniformemente, è ùn cundenserà nè flussu, allora a superficia di l'instrumentu di vetru hè pulita.

qwe

Allora ci saranu duie situazioni in questu tempu.Certi pirsuni puliscenu ripetutamente e buttigli di vetru usati finu à ch'elli ghjunghjenu à i standard di pulizia sopra citati.In ogni casu, anu da esse puliti parechje volte è dipendenu di u gradu di contaminazione.In questu casu, hè estremamente perdu.U tempu è l'energia di u sperimentatore.

L'altri utilizanu un modu simplice per lavà l'attache visibili nantu à i buttigli di vetru è i piatti.Ùn importa micca se i buttigli è i piatti rispondenu à i standard di pulizia.In questu casu, alcuni buttigli è piatti senza lavate sò assai prubabile di causà errori in u prossimu esperimentu.Pruduce ancu u fallimentu di l'esperimentu.

L'editore seguente lista brevemente parechji metudi di pulizia per i buttigli è i piatti chì rispondenu à i normi di pulizia, è si pò vede u livellu di tempu è di travagliu intensivu.

1. Cumu lavà a nova vetru: i buttigli di vetru è i piatti di novu acquistatu cuntenenu più alkali liberi, per quessa, anu da esse imbulighjate in una suluzione d'acidu per parechje ore è dopu imbulighjate in acqua detergente neutru per più di 20 minuti.Dopu un lavatu cumpletu, aduprate l'acqua normale Risciacquate u detergente finu à chì ùn ci hè micca spuma, poi sciacquate 3 ~ 5 volte, è infine risciacquate 3 ~ 5 volte cù acqua distillata.

2. Cumu lavà i buttigli di vetru è i piatti usati:

(1) Test tubes, petri dishes, flasks, beakers, etc. ponu esse puliti cù una spazzola di buttiglia cù detergente (lavare in polvere o decontamination powder, etc.), è poi lavatu cù l'acqua di u rubinettu.In ogni casu, u polu di lavare o di descontaminazione hè spessu nantu à u muru durante l'usu.Una strata di particeddi minusculi hè attaccata à questu, è hè spessu lavatu cù l'acqua più di 10 volte, è infine secca.

(2) I platti di Petri cù solidi sò scrapped off prima di lavà.I platti cù i battìri deve esse imbulighjate in disinfettante per l'ora di 24 o bolliti per l'ora di 0,5 prima di lavà, è poi lavatu cù l'acqua di l'acqua è lavatu cù acqua distillata.L'asciugatura hè fatta più di trè volte.

(3) Per pulizziari u flask volumetricu, prima lavà cù l'acqua di l'acqua parechje volte.Dopu chì l'acqua hè versata, ùn ci hè micca gocce d'acqua nantu à u muru internu.Pudete lavà cù l'acqua distillata per trè volte è poi mette da parte.Altrimenti, deve esse lavatu cù lotione à l'acidu cromicu.Allora lavate u flask volumetricu è u tappu cù l'acqua di l'acqua, scuzzulate è lavate trè volte cù l'acqua distillata dopu à lavà.

L'editore di sopra hà listatu uni pochi di più cumuni o simplici per pulizziari buttigli è piatti, è a so pulizia piglia ancu assai tempu è energia.

Allora cumu i laboratori maiò risolvenu stu prublema urgente?O sceglite d'utilizà a pulizia manuale chì richiede tempu è travagliu intensivu?di sicuru micca!Avà più è più laboratori cumincianu à adupràlavatrice automatica di vetri, è l'era dilavatrice di bicchieri di laboratoriuinvece di pulizia manuale hè principiatu.

ert

Allora chì sò l'aspettu di ulavatrice automatica di vetrichì pò rimpiazzà a pulizia manuale?

1. High gradu di autumàticu piena.Ci vole solu dui passi per pulizziari un batch di buttigli è piatti: Mettite i buttigli è i piatti - un clic per inizià u prugramma di pulizia (è cuntene 35 prugrammi standard è prugrammi persunalizati editabili manualmente per risponde à i bisogni di a maiò parte di i clienti di laboratori).L'automatizazione libera e mani di i sperimentatori.

2. Alta efficienza di pulizia (Lab machine à laverU travagliu in batch, prucessu di pulizia ripetutu), tassu di rottura di buttiglia bassa (ajustamentu adattatu à a pressione di u flussu di l'acqua, a temperatura interna, etc.), una larga versatilità (accolta una varietà di dimensioni è forme di provette, piastre Petri, fiasconi volumetrichi, fiasconi conici). , cilindri graduati, etc.)

3. High safety and reliability, pre-installed impurtati a prova di splusioni pipa d'acqua di sicurità, resistenza à a pressione è a temperatura, micca fàciule à scala, cù valvula di surviglianza anti-filtrazione, l'instrumentu chjude automaticamente quandu a valvula solenoide falla.

4. Altu livellu di intelligenza.Dati impurtanti cum'è a conduttività, TOC, concentrazione di lozione, etc. ponu esse presentati in tempu reale, chì hè cunvenutu per u persunale pertinente per monitorà è maestru di u prugressu di pulizia è cunnette u sistema per stampà è salvà, chì furnisce comodità per a tracciabilità più tardi.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021