Cumu pulisce i residui sperimentali in vetru in modu sicuru è efficace

imagine 001

Attualmente, più è più industrie di l'imprese è l'istituzioni pubbliche anu i so laboratorii.È questi laboratorii anu una varietà di teste sperimentali in prugressu cuntinuu ogni ghjornu.Hè cuncepimentu chì ogni esperimentu inevitabbilmente è inevitabbilmente pruduce quantità è tipi di sustanzi di prova chì restanu attaccati à u vetru.Per quessa, a pulizia di i materiali residuali sperimentali hè diventata una parte inevitabbile di u travagliu di ogni ghjornu di u laboratoriu.

Hè capitu chì, per risolviri i contaminanti residuali spirimintali in vetru, a maiò parte di i laboratorii anu da invistisce assai pensamentu, risorse umane è materiali, ma i risultati sò spessu micca satisfactori.Allora, cumu pò esse sicura è efficace a pulizia di i residui sperimentali in vetru ?In fatti, se pudemu capisce e seguenti precautions è trattà bè, stu prublema serà naturalmente risolta.

imagine 003

Prima : Chì residui sò generalmente lasciati in vetru di laboratoriu ?

Durante l'esperimentu, i trè rifiuti sò generalmente pruduciuti, vale à dì u gasu, u liquidu è i solidi.Vale à dì, contaminanti residuali senza valore sperimentale.Per i vetri, i residui più cumuni sò u polu, lozioni di purificazione, sustanzi solubili in acqua è sustanzi insolubili.

Frà elli, i residui solubili includenu alkali liberi, coloranti, indicatori, Na2SO4, solidi NaHSO4, tracce di iodu è altri residui organici;sustanzi insolubili include petrolatum, resina fenolica, fenol, grassu, unguentu, proteina, macchie di sangue, medium culture cell, residuu di fermentazione, DNA è RNA, fibra, ossidu metallicu, carbonate di calcium, sulfuru, sal d'argentu, detergente sinteticu è altre impurità.Sti sustanzii spessu aderiscenu à i mura di u vetru di laboratoriu, cum'è provette, burette, fiaschi volumetrichi è pipette.

Ùn hè micca difficiuli di truvà chì e caratteristiche salienti di i residui di u vetru utilizatu in l'esperimentu pò esse riassuntu cusì: 1. Ci sò parechji tipi;2. U gradu di contaminazione hè diversu;3. A forma hè cumplessa;4. Hè tossica, currusiva, splussiva, infizziosa è altri periculi.

imagine 005 

Siconda: Chì sò l'effetti avversi di i residui sperimentali?

Fattori avversi 1: l'esperimentu hà fiascatu.Prima di tuttu, se u prucessu di pre-sperimentazione risponde à i standard, affetterà direttamente a precisione di i risultati sperimentali.Oghje, i prughjetti sperimentali anu esigenze sempre più strette per l'accuratezza, a tracciabilità è a verificazione di i risultati sperimentali.Per quessa, a prisenza di residui inevitabbilmente pruvucarà fattori interferenti à i risultati spirimintali, è cusì ùn pò micca riesce u scopu di a deteczione spirimintali.

Fattori avversi 2: u residu sperimentale hà assai minacce significativu o potenziale per u corpu umanu.In particulare, certi droghe pruvati anu caratteristiche chimichi cum'è a toxicità è a volatilità, è un pocu trascuranza pò dannà direttamente o indirettamente a salute fisica è mentale di i cuntatti.In particulare in i passi di a pulizia di strumenti di vetru, sta situazione ùn hè micca pocu cumuni.

Effettu avversu 3: Inoltre, se i residui sperimentali ùn ponu micca esse trattati bè è currettamente, contaminarà seriamente l'ambiente sperimentale, trasfurmendu e fonti di l'aria è l'acqua in cunsequenze irreversibili.Se a maiò parte di i laboratorii volenu migliurà stu prublema, hè inevitabbile chì sarà chjosu, laboriosu è caru ... è questu hè essenzialmente risuscitatu per diventà un prublema oculatu in a gestione è u funziunamentu di u laboratoriu.

 imagine 007

Terzu: Chì sò i metudi per trattà cù i residui sperimentali di vetru?

In quantu à i residui di vetru di laboratori, l'industria usa principalmente trè metudi: lavatura manuale, pulizia ultrasonica è pulizia automatica di a lavatrice di vetru per ottene u scopu di pulizia.E caratteristiche di i trè metudi sò i seguenti:

Metudu 1: lavà manualmente

A pulizia manuale hè u metudu principale di lavare è risciacquare cù l'acqua corrente.(Certe volte hè necessariu di utilizà lotioni pre-configurati è spazzole di provette per assistisce) U prucessu tutale hà bisognu di l'esperimenti per passà assai energia, forza fisica è tempu per compie u scopu di sguassà i residui.À u listessu tempu, stu metudu di pulizia ùn pò micca predichendu u cunsumu di risorse idroelettriche.In u prucessu di lavaggiu manuali, dati indexi impurtanti cum'è a temperatura, a conductività è u valore di pH sò ancu più difficiuli di ottene un cuntrollu, arregistramentu è statistiche scientificu è efficace.È l'effettu di a pulizia finale di u vetru hè spessu incapaci di risponde à i bisogni di a pulizia di l'esperimentu.

Metudu 2: Pulizia ultrasonica

A pulizia ultrasonica hè appiicata à u vetru di pocu voluminu (micca strumenti di misurazione), cum'è vials per HPLC.Perchè stu tipu di vetru hè sconveniente per pulisce cù una spazzola o pienu di liquidu, a pulizia ultrasonica hè aduprata.Prima di a pulizia ultrasonica, i sustanzi solubili in acqua, parte di sustanzi insolubili è polveri in u vetru deve esse lavatu apprussimatamente cù l'acqua, è dopu una certa concentrazione di detergente deve esse iniettata, a pulizia ultrasonica hè aduprata per 10-30 minuti, u liquidu di lavatura deve esse injected. esse lavatu cù acqua, è poi purificatu Water ultrasonic pulizia 2 à 3 volte.Parechji passi in stu prucessu necessitanu operazioni manuali.

Si deve esse enfatizatu chì se a pulizia ultrasonica ùn hè micca cuntrullata bè, ci sarà una grande chance di causà cracke è danni à u cuntainer di vetru pulitu.

Metudu 3: Lavatrice automatica di vetru

A macchina di pulizia automatica adopta un cuntrollu intelligente di u microcomputer, hè adattatu per a pulizia accurata di una varietà di vetru, sustene a pulizia diversificata, batch, è u prucessu di pulizia hè standardizatu è pò esse copiatu è e dati ponu esse tracciati.A lavatrice automatica di buttigli ùn solu libera i circadori da u complicatu travagliu manuale di pulizia di vetri è i risichi di sicurezza nascosti, ma si focalizeghja ancu nantu à i travaglii di ricerca scientifica più preziosi.perchè risparmia l'acqua, l'electricità è hè più verde A prutezzione di l'ambiente hà aumentatu i benefici ecunomichi per tuttu u laboratoriu in u longu tempu.Inoltre, l'usu di una lavatrice di buttiglia cumplettamente automatica hè più favurevule à u livellu cumpletu di u laboratoriu per ottene a certificazione è e specificazioni GMP \ FDA, chì hè benefica per u sviluppu di u laboratoriu.In breve, a lavatrice automatica di buttiglia evita chjaramente l'interferenza di l'errori subjectivi, in modu chì i risultati di pulizia sò precisi è uniformi, è a pulizia di l'utensili dopu a pulizia diventa più perfetta è ideale!


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2020