Cumu hè stata sviluppata a lavatrice di vetru di laboratoriu è quantu hè efficace?

Ulavatrice di bicchieri di laboratoriuhè un tappu di buttiglia mudernu è strumentu di lavaggio di buttiglia di laboratoriu, chì hè aduttatu da parechji laboratori perchè pò pulisce in modu efficace e buttigli.Hè statu ancu sviluppatu in l'ultimi decennii.Hè urigginatu in l'anni 1990.Hè statu sviluppatu prima da un istitutu di ricerca italianu è hà ottenutu a certificazione CE da l'Unione Europea.In seguitu, hè statu aduttatu da l'istituzioni mediche domestiche è hà purtatu e persone cun tecnulugia sempre più migliorata.Veni una sperienza di lavaggio megliu.

Hè capitu chì i prezzi dilavatrici di bottiglia di laboratoriuattualmente nantu à u mercatu sò diversificati, di solitu da 1.000 yuan à 10.000 yuan.Attualmente, a tecnulugia hè assai matura, è i principali fornitori sò ancu sviluppati equipaghji più avanzati, è u prezzu diventerà più raghjone.

Chì sò i vantaghji strutturali specifichi di ulavabottiglia di laboratoriu?

1) A cunchiglia hè fatta di acciaio inox, chì hè soprattuttu anti-corrosione;

2) U disignu strutturale unicu forma un flussu d'acqua adattatu in a lavatrice di buttiglia;

3) A lavatrice di buttiglia adopta una struttura cumpletamente chjusa, chì hè faciule da pulisce è mantene;

4) U trattamentu di u liquidu di lavatu internu pò prevene efficacemente a contaminazione è conduce à a prutezzione di l'ambiente.

Allora e so caratteristiche di usu sò assai chjaru:

1) Hà una bona resistenza à a corrosione à u mediu di lavà;

2) A pulizia di l'utensili di laboratoriu pò esse cumpletata dopu chì l'utensili di laboratoriu sò temporaneamente almacenati;

3) A lavatrice di buttiglia di laboratoriu pò aghjustà automaticamente a temperatura è a cuncentrazione di a suluzione di pulizia;

4) Si pò realizà e funzioni di lavare cuntinuu è pulizia automatica;

5) U so usu pò migliurà l'efficienza di lavare è riduce u tempu di lavare;

6) Hà una serratura d'aria per impediscenu u liquidu da a contaminazione di l'ambiente.

In quantu à l'effettu di l'usu, hà e caratteristiche di resistenza à a temperatura alta, resistenza à a corrosione, resistenza à l'usura, resistenza à i scratch, etc. Si pò pulisce in modu efficace a terra, grassu è polvera nantu à a buttiglia, mantene a buttiglia pulita, è l'effettu d'usu hè. assai bonu.L'utilizatori di a macchina anu da verificà regularmente, di solitu ogni trè mesi à mezu annu.U travagliu principale include a verificazione di u sistema di cuntrollu elettricu, a verificazione di perdite di u sistema d'acqua, u mantenimentu di e parti di a lavatrice di buttiglia, a sostituzione di u fluidu di pulizia, etc., per assicurà u funziunamentu normale di a macchina.

A causa di u so design squisitu è ​​alta affidabilità, hè largamente utilizatu in ospedali, agricultura, istituzioni di ricerca scientifica è altri lochi per pulizziari diversi buttigli sperimentali.In corta, a lavatrice di buttiglia di laboratoriu hà i vantaghji di u prezzu favurevule, un bonu effettu di usu, è un mantenimentu simplice di a macchina.Hè favuritu da più è più laboratori, è i so campi d'applicazione sò sempre più largu.

asdzxc


Tempu di post: 13-mar-2023