A lavatrice automatica di vetru di laboratoriu hè u nostru "aiutante"?

Hè ulavatrice automatica di bicchieri di laboratoriuun "helper" o un "impositu IQ"?Avemu invitatu un teste di laboratoriu per sparte a so sperienza è vede ciò chì avia da dì.

L'impressioni di l'ispettori di laboratoriu in istituzioni di teste alimentari:

Avemu usatu per fà esperimenti d'ispezione, è a cosa chì ci hà fattu assai frustrati era a pulizia di e buttigli.Quandu facemu inspeczioni di campionamentu nantu à l'alimentariu, detecteremu l'eccessu di parechje sustanzi dannusu cum'è nitriti è residui di pesticidi in l'alimentariu.Dopu chì u laboratoriu hè finitu, e pipette, bicchieri è altri utensili usati devenu esse puliti manualmente.Ci sò spessu buttigli cù assai tacchi d'oliu chì sò difficiuli di pulizziari, è sò lavati cù assai acqua pura è acqua di robba in u tempu, ma ùn sò micca abbastanza puliti.È simu di solitu assai occupati à u travagliu, cusì pudemu solu stringhje u tempu per travaglià l'overtime è stà tardi per trattà cù sti buttigli difficili.

Dopu avè aghjustatu alavatrice automatica di bottiglia di laboratoriuda u nostru laburatoriu, hà risoltu un grande prublema per noi.Di solitu lavà i buttigli a manu per circa 5 ore, è ulavatrice di bottigliepò pulisce in 45 minuti.L'equipaggiu hà un sistema di siccà, è i buttigli lavati sò listessi di novi.A macchina hà parechji tipi di prugrammi di pulizia chì ponu esse sceltu liberamente, è ci sò ancu assai prugrammi di pulizia persunalizati.L'agente di pulizia speciale utilizatu hè una suluzione cuncentrata, è a dosa hè 5-10ML ogni volta.

È à a nostra sorpresa, dopu avè usatu, avemu trovu chì ùn solu ùn cunsuma micca acqua, ma ci risparmia assai acqua.Quandu si lavava a manu, aghju avutu a paura chì ùn saria micca abbastanza pulita per influenzà i risultati di l'esperimentu, cusì aghju vultatu u rubinettu per sciacquare vigorosamente l'buttiglia, è assai di questu saria lavatu, chì avaristi veramente perdi. assai acqua.Cù a buttigliamacchina à lavà, A quantità di acqua pò esse cuntrullata in ogni ligame, è u costu di l'acqua di u laboratoriu hè assai più bassu chè in u passatu.

Attraversu a spartera di l'esperimenti sopra-mintuatu, pudemu vede chì a lavatrice di buttiglia ùn pò micca solu pulisce l'utensili sperimentali più veloce è megliu, ma ancu risparmià l'acqua.Cumu fà?Videmu u prucessu di lavà quì sottu per capiscenu.

U prucessu di lavatu di a lavatrice automatica di buttiglia di laboratoriu spray:

1. Pre-pulizia: prima aduprate l'acqua di u rubinettu una volta, è utilizate u bracciu spray per fà un lavatu circular à alta pressione nantu à u vasu per lavà u residuu in l'buttiglia è u vasu, è sguassate l'acqua brutta dopu à lavà.(I laboratorii cundiziunali ponu aduprà acqua pura invece di acqua di robba)

2. Pulizia principale: Inserisci l'acqua di u rubinettu per a seconda volta, scalda a pulizia (regulabile in unità di 1 ° C, aghjustabile à 93 ° C), l'equipaggiu aghjunghje automaticamente agenti di pulizia alkaline, è cuntinueghja à fà u ciclu di lavatu à alta pressione. buttiglii è piatti attraversu u bracciu spray, sguassate l'acqua brutta dopu à lavà.

3. Neutralizazione è pulizia: Inserite l'acqua di u rubinettu per a terza volta, a temperatura di pulizia hè di circa 45 ° C, l'equipaggiu aghjunghjenu automaticamente l'agente di pulizia acidu, è cuntinueghja à lavà i buttigli è i piatti cù alta pressione à traversu u bracciu spray, è drenà u acqua brutta dopu à lavà.

4. Rinsing: Ci sò 3 volte di risciacquare in totale;

(1) Inserite l'acqua di u rubinettu, sceglie risciacquare riscaldamentu;

(2) Entre acqua pura, sceglie risciacquare riscaldamentu;

(3) Inserisci acqua pura per risciacquare, sceglite risciacquare riscaldamentu;A temperatura di l'acqua di risciacamentu pò esse stabilita à 93 ° C, generalmente circa 75 ° C hè cunsigliatu.

5. Asciugatura: I buttigli lavati sò rapidamente è secchi in modu pulitu in u cuntinuu di u cuntinuu durante u prucessu di riscaldamentu ciclicu, steam blowing, condensazione è scaricamentu, mentre evitendu a contaminazione secundaria dopu a pulizia.

Di sicuru, u prucessu di pulizia sopra hè solu un prucessu di rutina.A lavatrice pò sceglie u prugramma di pulizia sicondu i bisogni specifichi di l'utensili di u laboratoriu.Tuttu u prucessu di l'equipaggiu hè pulitu automaticamente, è dopu chì l'equipaggiu principia a funzione di pulizia, nisun persunale ùn hè necessariu per fà operazioni.

Per riassume, a lavatrice automatica di bottiglia di laboratoriu hè di sicuru un aiutu assai bonu per u nostru laboratoriu, chì hè per quessa chì a maiò parte di i laboratori sò avà equipati di stu equipamentu.


Tempu di Postu: Feb-13-2023