Hè di novu u reagente tossicu !U laboratoriu face una compensazione enormi per i travagliadori di pulizia

Revisione di casu:

Ricertamenti, una notizia blockbuster di a "Riclamazione à u prezzu altu per i lavatori di bottiglia" hà suscitatu l'opinione publica diffusa.A storia hè a siguenti:

Lavabottiglia temporanea a signora Zhou, donna, hà più di 40 anni.Hè statu assuciatu in maghju per menu di pochi mesi in un laboratoriu di una agenza di teste di terzu in u nordu di a Cina.A Sra Zhou hè rispunsevule per a pulizia di vetri cum'è provette, pipette, bicchieri è tazza di misurazione in u laboratoriu.In un prucessu di lavare, per via di i danni chimichi residuali in i vetri, a so faccia, e mani è altre parti di u corpu sò stati feriti seriamente.Stu casu hè statu accettatu da i dipartimenti pertinenti.

11

 

A Sra Zhou hà dettu à i media chì u sistema di gestione internu di u laboratoriu di novu stabilitu ùn hè micca perfettu, è ùn hà micca ricevutu una furmazione adeguata di pre-travagliu.In particulare in u trattamentu di sustanzi chimichi residuali dopu l'esperimentu, ùn anu micca infurmatu di u gradu di periculu di reagenti, equipaggiu protettivu è metudi protettivi.

Inoltre, a carica di travagliu di l'utensili di pulizia in questu laboratoriu hè abbastanza pesante in i ghjorni di a settimana, mentre chì a pulizia di i vetri in u laboratoriu hè abbastanza alta.In ogni casu, u risultatu di lavà a manu spessu ùn riesce à scuntrà i normi subjectivi di u laboratoriu, perchè aghju da travaglià l'overtime per rework.Stu puntu serà una lagnanza separata à u dipartimentu di u travagliu lucale.

22

A Sra Zhou, per mezu di a valutazione di ferite induttriale, hà dimustratu chì perde a capacità di travagliu parziale.Sicondu questu, dumandu u laboratoriu per cumpensà e spese mediche, spese di travagliu persu, spese di trasportu, etc., un totale di più di 1 milione di yuan. U seguitu à u casu hè sempre in evoluzione.

In fatti, ci sò parechji reagenti chimichi in u laboratoriu pruvucarà diversi gradi di danni à u corpu umanu.Se u laboratoriu ùn piglia micca precauzioni adatti contr'à u persunale è trascura a pulizia di l'utensili di laboratoriu, pò causà cunsequenze severi cum'è sensibilizazione, disabilità è cancru à u persunale. U persunale di u laboratoriu sò spessu esposti.

33

 

Reagenti tossichi cumuni in i laboratori

L'acidu cloridicu.Un liquidu trasparente incolore.L'odore hè forte è pungente.Alte proprietà corrosive.È l'acidu clorhidric cuncintratu (acidu clorhidric fuming) pò ancu volatilizà a nebbia d'acidu.Pò dannu irreversibilmente l'organi respiratorii, l'ochji, a pelle è u trattu gastrointestinali.Pò esse dettu chì per u tissutu umanu, ma ancu per guardà contru à u dannu di l'acidu cloridicu in forma di nebbia acidu.Inoltre, quandu l'acidu cloridicu hè mischju cù oxidanti (cum'è bleach sodium hypochlorite o permanganate di potasio), u gasu di cloru tossicu hè pruduttu.

Formaldeide.In a vita di ogni ghjornu, spessu intesu parlà di "avvelenamentu di formaldehyde".In u prughjettu di deteczione di o-phenylphenol, a formaldehyde hè stata utilizata com'è estratto urgànicu;Hè spessu usata cum'è fase mobile in a rilevazione di correlazione di cromatografia di liquidu d'altu rendiment.A sustanza hà un effettu paraliticu nantu à u sistema nervu cintrali. Hà un effettu di selezzione speciale nantu à u nervu otticu è a retina è pruvucarà cambiamenti patologichi. Puderà causà acidosi metabolica.

Chloroformu (cloroformu).Spessu stimula l'ochji, i tratti respiratori, a pelle è a mucosa di u corpu umanu. Cum'è un carcinogenu, u cloroformu hè mortale per u fegatu è i reni. Portate guanti è occhiali è operate in a cappa di fume.

(4) Acetic anhydride.In u laboratoriu di deteczione di pentachlorophenol, l'anidride acetica hè usata cum'è reactant intermediate. A sustanza hè corrosiva per a pelle, bassa toxicità, è accumpagnata da lacrime significativu.

(5) Toluene.In u laboratoriu di l'istituzioni di teste di l'alimentariu è di a droga, u toluene hè utilizatu com'è estratto urgànicu per a rilevazione di residui di pesticidi. U cuntattu à longu andà pò causà sindrome di neurasthenia, hepatomegalia, pelle secca, screpolata, dermatite, etc. effettu narcotic nant'à u sistemu nervatu cintrali, è longu cuncintrazzioni altu di u so inhalation vapore pò causari anemia severi, risultatu in malatie sangue.

(6) L'acidu formicu: altamente tossicu è estremamente dannuosu à i tessuti mucosa, u trattu respiratoriu superiore, l'ochji è a pelle. Inalazione, ingestione è assorbimentu di a pelle pò causà danni.

Inoltre, i reagenti cum'è l'acidu benzoicu è u feniletanolu anu ancu irritanti significativu. Quandu u corpu umanu inhala, ingerisce, l'absorzione di a pelle pò causà danni à i parti esposti di u corpu umanu.

55

 

In vista di questu, i reagenti di laboratori tossichi ùn sò micca l'unichi elencati sopra, per quessa, u so almacenamentu è l'usu deve seguità strettamente i regulamenti pertinenti. altri, è implementà u travagliu basicu di portà l'equipaggiu protettivu cum'è guanti è occhiali.

66

 

Di sicuru, ùn hè micca difficiule di scopre da questu casu chì a pulizia manuale di i navi sperimentali, in particulare quelli cuntenituri di vetru cù reagenti tossichi, ùn solu minacciarà a sicurità fisica di u persunale pertinente, ma ancu aumentà u costu di u laboratoriu, causanu pertinenti. disputi, è ancu dannu a reputazione è l'imaghjini di u laboratoriu.A più impurtante, l'accuratezza di i risultati di a prova ùn serà micca garantita se u vetru ùn risponde micca à i normi di cleanliness.This hè ancu u mutivu fundamentale per quessa Lab Washer automaticu è altre machini d'equipaggiu sò più è più populari in ogni tipu di laboratori.

Manuale cappoghjatu VSLavacristalli di laboratoriu

77

 

Status di pulizia manuale:

U costu di l'acqua, l'electricità è u travagliu hè aumentatu;

Parechji fattori restrittivi è incontrollable;

Hà un impattu significativu nantu à a salute fisica è mentale di u corpu umanu;

44

 

Hangzhou XLavavetri PZ:

A pulizia hè garantita;

Pulizia standardizzata intelligente, faciule d'opera;

Tracciabilità di dati di u prucessu tutale;

Salvà in modu efficace e risorse per u laboratoriu;

A pulizia hè u passu chjave di u trattamentu innocu di reagenti tossichi residuali. U Lavapiatti Lab ùn solu pò prutege a sicurezza è a salute di u persunale sperimentale à a maiò parte, ma ancu ottene u scopu di a so pulizia affidabile.Per u benefiziu à longu andà di u laboratoriu, deve esse u più prestu pussibule per acquistà una lavatrice di vetru completamente automatica!


Tempu di pubblicazione: 29-ottobre-2020