I machini di pulizia di laboratori facenu l'insegnamentu sperimentale più convenientu è cuntribuiscenu à l'industria di l'educazione

Cù u sviluppu di l'ecunumia di a scienza è a tecnulugia, cumu sviluppà l'equipaggiu di laboratoriu per u 21u seculu in e cundizioni esistenti, hè una quistione degna di discussione è ricerca.

L'attrezzatura di u laboratoriu di l'insignamentu in i culleghji è l'università deve apparisce cù un novu aspettu, è u laboratoriu induve l'insegnamentu è a ricerca scientifica si cumplementanu diventerà un simbulu evidenti di u livellu di l'insignamentu.U laboratoriu di l'insignamentu ùn hè più un locu di verificazione per l'insignamentu in aula, ma un locu impurtante per i studienti per acquistà cunniscenze è stimulà u so putenziale internu.Fora di preferenza, avemu ancu crede chì l'insegnamentu sperimentale in u laboratoriu di l'insignamentu hè u principale mezzu d'aprenu per i studienti universitari.

In u futuru, a natura di l'equipaggiu di laboratoriu di l'insignamentu cambierà, da a simplicità attuale à l'integrazione di l'insignamentu è a ricerca scientifica, per custruisce una "piattaforma grande" per a disciplina è diventà a basa di a disciplina.In più di riflette e caratteristiche di a disciplina, deve avè scala.

sdv

Dunque, tutti i tipi di strumenti usati in i laboratori sò stati sviluppati vigorosamente.À mezu à elli, ci hè unLavatrice di vetri di laboratoriu, chì hè una macchina di pulizia chì avemu sviluppatu per risponde à i requisiti di pulizia per i punti di dolore di utensili di pulizia di laboratori in istituzioni di prova.,Lavatrice automatica di vetrihè un tipu d'attrezzatura chì pò pulisce automaticamente l'utensili di laboratoriu secondu certi parametri di u prugramma.Hè u modu mainstream di riprocessà utensili di laboratoriu in i paesi europei è americani.Hè carattarizatu da automatizazione, scala, de-manualization è dataization.U prucessu di pulizia pò esse monitoratu, è a prucedura di pulizia hè simplice è riproducibile, chì hè a tendenza di a pulizia di laboratori di utensili di laboratori in u futuru.Oggetti di pulizia: utensili di laboratoriu di diversi materiali (vetru, ceramica, plastica è metalli), diverse forme (provette, piastrine petri, matracci volumetrichi, matracci conici, cilindri graduati, etc.), diverse capacità è dimensioni (2ml, 50ml, 1000ml). ).

sadsa

L'agente di pulizia utilizatu in uLavatrice di Laboratoriuhè aduprata per pulizziari i residui di a superficia di u vetru di laboratoriu.U so scopu ùn hè micca di neutralizà u residuu, ma di sbuchjarà è rimpiazzà u residuu per aderisce à a superficia di u vasu.Hè neutralizatu cù l'acidu è dopu scaricatu cù u liquidu di scarti per ottene u scopu di sguassà i residui sperimentali.U prucessu di pulizia hè standardizatu è più pulitu chè u travagliu manuale tradiziunale.

Caratteristiche diLavatrice automatica di vetri di laboratoriu:

1. Pompa di circulazione d'alta efficienza impurtata, a pressione di pulizia hè stabile è affidabile;

2. I posti di pulizia sò cuncepiti è disposti secondu u principiu di a meccanica di fluidu per assicurà a limpezza di ogni articulu;

3. U bracciu spray rotante di a bocca d'alta densità ottimizzata assicura chì u spray hè 360 ° senza una cobertura d'angolo mortu;

4. Bracket ajustable in altezza assicura una pulizia efficace di utensili di diverse specificazioni;

5. Doppiu cuntrollu di a temperatura di l'acqua per assicurà tutta a temperatura di l'acqua di pulizia;

6. A suluzione di pulizia pò esse stabilitu è ​​aghjuntu automaticamente;

7. Pò esse seccu in situ dopu a pulizia.


Tempu di post: 25-mar-2022