A lavatrice di vetru di laboratoriu riduce assai a carica di travagliu invalida di i ricercatori scientifichi

Lavacristalli di laboratoriufurnisce una nova sperienza d'utilizatore per a pulizia, a disinfezione è l'asciugatura. Ùn riduce micca solu a carica di travagliu di ogni ghjornu di u persunale di laboratoriu è diminuisce i risichi occupazionali causati daLavatrice Lab, ma assicura ancu una qualità di pulizia standard, ripetibile è verificabile.

Materiale è prucessu di a lavatrice di vetru di laboratoriu:

1.A cabina internu di pulizia hè una cabina auto-pulizia, chì hè automaticamente pulita durante u funziunamentu di l'equipaggiu, è hè faciule fà a verificazione di pulizia.

2.U corpu adopta 304 inossidabile è prucessu di sandblasting anti-corrosione anti-impronta digitale.

3.Drawer tipu di scatula di dosing detergente hè designatu per esse sicuru è cunvene per rimpiazzà.

4.The schermu adopra 7.1 inch schermu LCD capacitivu touch screen, chì ponu vede diverse prucedure di pulizia, tappe di funziunamentu, temperatures è prompts curpa strumentu.

5.U corpu di a cabina interna hè fatta di 316L specchiu inossidabile (icona - 316 stainless steel), è u moldu hè integralmente furmatu, cù anguli senza saldatura è arrotondati.Pò evità a contaminazione secundaria causata da a fuga d'acqua, a precipitazione di impurità è a crescita di batteri in modu efficace.

Wprincipiu di funziunamentu:

Cù acqua di robba è acqua pura (o acqua addolcita) cum'è u mediu di travagliu, utilizendu un agentu di pulizia specificu, è guidatu da a pompa di circulazione, u fluidu di pulizia lava direttamente l'internu è l'esterno di u bastimentu in una forma di spray attraversu u bracciu spray rotante. è spray pipe, in modu di sbuchjarà, emulsify è decompose i sustanzi residuali nantu à u bastimentu sottu l'azzione di e forze meccaniche è chimiche;Inoltre, a suluzione di pulizia pò esse riscaldata automaticamente, è dopulavatrice automatica di vetripò esse pulita termicamente è disinfettata, in modu di ottene un effettu di pulizia megliu.Se u mudellu cù a funzione d'asciugatura hè sceltu, a buttiglia di mostra pò ancu esse secca da l'aria calda dopu à lavà per evità a contaminazione secundaria causata da ùn piglià micca in tempu.

Funzioni di a lavatrice di vetru di laboratoriu:

Pulizia: sguassate a terra nantu à l'articuli puliti per chì l'articuli ponu esse più trattati è utilizati.

Asciugatura: l'umidità residuale nantu à ulavacristallipò esse volatilizatu da l'aria calda.

Esportazione di dati: unu hè adupratu per cunnette una stampante o un urdinatore, chì pò scaricà cumplettamente tutte l'infurmazioni di e prucedure di pulizia è di disinfezione, è furnisce supportu di dati per a verificazione di pulizia.

Lavatrice di bicchieri di laboratoriuhè un pruduttu d'alta tecnulugia chì integra funzioni automatiche di pulizia, disinfezione è asciugatura.Puderà rimpiazzà a pulizia profonda manuale è a disinfezione di diversi vetri di laboratoriu.Una varietà di prugrammi sò programabili, è u metudu di pulizia di un clic riduce assai a carica di travagliu invalida di i circadori, è aumenta a stabilità è a coerenza di a pulizia trà i batch, in particulare in teste di prutezzione ambientale, biofarmaceutica, alimentazione è droghe è altre industrii.

 1

 


Tempu di post: Jul-11-2022