Accuminciate per pulisce bè a vetru!Trasfurmazione intelligente di u laboratoriu generale fà cusì.--Lavatrice automatica di vetru

imagine 001

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a tendenza intelligente affetta tutti l'aspettu di noi.Naturalmente, i laboratorii cù parechji elementi scientifichi ùn sò micca eccezzioni.In ogni casu, ancu s'è parechje urganisazioni di l'industria anu laboratori, ma u so livellu di digitalizazione intelligente hè veramente insufficiente.

In u risultatu, i laboratorii sò luntanu da i standard GMP. Per seguità sta tendenza, certi laboratorii anu da esse rinnuvati cumplettamente, mentre chì altri anu bisognu di aghjurnà u so equipamentu.Più laboratori fucalizza nantu à a pulizia di vetru bè, cusì, passu à passu da u laboratoriu ordinariu à a strada di trasfurmazioni intelligente.

Allora perchè a pulizia di i vetri necessitanu un aiutu intelligente?Cumu capisce allora?

imagine 002

In fatti, a pulizia di vetru pare assai faciule, ma hè un prerequisite per u successu di l'esperimentu tutale.Cemu chì quelli di i vetru sò utilizati seranu ulteriori in i laboratori più analigali in a maioriu anali agitichi --- sè esse a ripresa di materiali di droga sperimentali, prucessi r cunsacenu di drogu, droghjii risultati.Ma tandu u prublema hè ghjuntu ancu: sti provette, bicchieri, pipette, vials di fase liquida, ecc. in u laboratoriu sò stati sottumessi à diverse teste, è ci sò liate à esse diverse terra residuale, cum'è oliu, pesticidi è pigmenti., Proteina, polvera, ioni di metalli, agenti attivi è cusì.Allora vulete fà una pulizia curretta, scontru assai difficultà, soprattuttu se u laboratoriu usa ancu a pulizia manuale!

imagine 003

Prima di tuttu, a pulitura manuale di u vetru pigliarà à l'esperimenti assai tempu preziosu.Originariamente, puderanu dedicà più energia à a ricerca scientifica di prima linea.Dunque, ùn ci hè micca dubbitu chì questu hè un grande perdita di valore di talentu.

Siconda, lavà vetru ùn hè micca simplice.In più di l'eserciziu fisicu, avete ancu bisognu di cuncentrazione è di maestru di cumpetenze ... U prucessu tutale hè un travagliu tedioso è duru, ma qualchì volta duvete sopportà risichi considerablei - dopu tuttu, i residui in i vetri da pulisce sò sempre tossichi, corrosivi, etc. I caratteristiche chì sò dannusu à u corpu umanu pò esse guastatu da residue vetru rottu s'è vo ùn sò attenti.

A più cruciale, l'effettu di a pulizia manuale hè spessu micca ideale. Questu crea un putenziale fattore di fallimentu per u risultatu finali di u prossimu esperimentu. I disadvantages causati da a pulizia manuale sò assai più di quelli citati sopra.

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia in a nova era, u migliuramentu cuntinuu di i requisiti per a precisione spirimintali hà prumuvutu a difficultà di pulizziari glassware.However, assai laboratori sò sempre seriamente corta di hardware in stu campu.Per quessa, u laburatoriu generale à tene u ritmu cù The Times, u travagliu basi di pulizziari buttigli prima di l'esperimentu deve esse rimpiazzatu gradualmente da machine cleaning.Thelavatrice automatica di vetrihè a prestazione concreta è eccezziunale di sta tendenza.

imagine 004

A maiò parte di i laboratorii in i paesi sviluppati cum'è l'Europa è i Stati Uniti sò digià equipatilavatrice di bicchieri di laboratoriu, È sò spessu aghjurnati à scuntrà differente bisogni pulizia.This hè perchè u vantaghju intelligente di uLavatrice di bicchieri di laboratoriusi riflette in parechji aspetti di u prucessu di pulizia:

(1) Assicurà l'effettu di pulizia di vetri, in particulare i dati di l'indici (pulizia, rata di perdita, temperatura di l'acqua, TOC, etc.) sò registrati, tracciabili è verificabili;

(2) Fate l'operazione di pulizia per ottene l'automatizazione vera, u prucessu di batch, risparmià tempu, sforzu, risorse d'acqua è di l'electricità;

(3) Reduce a generazione di fattori insicuri, assicurà a sicurità di u laboratoriu è di u persunale;

Per riassume, l'intruduzioni di Lavatrice di Laboratoriuhè benefica à risolviri la pulizia manuale uriginale di glassware affruntatu cù u tempu di pulizia, a temperatura di pulizia, a forza meccanica di pulizia, l'agente di pulizia è a qualità di l'acqua di u core cinque aspetti di punti di dolore, è facenu standardizatu. glassware hè propice à riducendu l 'impattu negativu causatu da errori spirimintali, ma dinù favurèvule à a realizazione iniziale di laboratoriu intelligente.


Tempu di post: 18-Jan-2021