A struttura è u funziunamentu di a lavatrice di vetru di u travagliu

A lavatrice automatica di vetru di laboratoriu hè un equipamentu efficiente, precisu è affidabile per a pulizia, sterilizazione è asciugatura di buttigli in u loboratoriu. Questa hè una introduzione dettagliata:
A cumpusizioni di l'equipaggiu
A lavatrice automatica di bottiglia di laboratoriu hè generalmente custituita da una unità di lavatura, una unità crescente, una unità di sterilizazione è una unità di secca. residue, l'unità di sterilizazione hè aduprata per sterilizà a buttiglia à alta temperatura, è l'unità di secca hè aduprata per asciugà completamente a buttiglia.
U principiu di pulizia hè di sparisce a suluzione di l'agente di pulizia nantu à a superficia interna è esterna di a buttiglia per l'azzione di spruzzo d'alta pressione è u flussu d'acqua circulante, è di circulà ripetutamente a suluzione di pulizia in un certu periodu di tempu per ottene u scopu di caccià. a terra, i batteri è altre sustanzie in l'internu è nantu à a superficia di a buttiglia. L'agenti di pulizia sò generalmente alkalini di suluzioni acide, chì anu un bonu effettu di ckeaning è sterilizazione è disinfezione.
Prucedure di funziunamentu
Quandu si usa, avete bisognu di mette prima a buttiglia per esse pulita in u dispusitivu, è dopu appughjà u buttone di partenza per inizià u prucessu di pulizia atomica. U prucessu di pulizia tutale include generalmente i seguenti passi:
1.Pre-lavaggio: In questu passu, a buttiglia hè sparata cù una colonna d'acqua per caccià impurità grandi è a terra nantu à a superficia.
2.Cleaning: In questu passu, a buttiglia hè spruzzata cù detergente per lavà per pulisce e macchie nantu à a superficia.
3.Rinse: In questu passu, a buttiglia hè spruzzata cù acqua pulita per sguassà i residui di detergente.
4.Sterilization: In questu passu, a buttiglia hè riscaldata à una temperatura alta per tumbà i batteri in questu.
Si deve esse attentu à i seguenti punti quandu si usa a lavatrice automatica di bottiglia di laboratoriu:
1. Leghjite attentamente u manual d'istruzzioni di l'equipaggiu prima di u funziunamentu per capisce u principiu di travagliu è u metudu di funziunamentu di l'equipaggiu.
2. Assicuratevi chì l'attrezzatura hè in bona cundizione è pulita, è verificate s'ellu i parti elettrichi sò travagliendu nurmale.
3. Sceglie u prugramma di lavaggio adattatu è u detergente secondu i bisogni di lavare, per evità l'operazione sbagliata chì farà chì a buttiglia ùn sia micca pulita megliu.
4. Durante l'usu, fate attenzione à osservà u statutu di u funziunamentu di l'equipaggiu, scopre i prublemi è risolve in u tempu.
5. Dopu l'usu, pulite è disinfettate l'equipaggiu per assicurà chì l'equipamentu hè in un statu igienicu è sicuru prima di u prossimu usu.
6. Eseguite mantenimentu regulare è mantenimentu quandu hè necessariu per allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu.
In riassuntu, alcune descrizioni dettagliate di a struttura, u principiu, u funziunamentu è e precauzioni di a macchina sò sperate per aiutà l'utilizatori è l'amichi chì sò appena cuminciati à aduprà a lavatrice di buttiglia.Per più infurmazione, cuntattateci per cunsultà.


Postu tempu: Apr-10-2023