E cose di lavà in u laboratoriu

A prima quistione: Quantu tempu necessariu per lavà i buttigli in un ghjornu di ricerca scientifica?

Amicu 1: Aghju fattu a sintesi di fase liquida organica à alta temperatura per circa un annu è mezu, è ci vole circa 1 ora per lavà i buttigli ogni ghjornu, chì cuntene 5-10% di u tempu di ricerca scientifica.Puderaghju ancu esse cunsideratu cum'è un travagliadore qualificatu di lavare buttiglie.
In quantu à u lavatu di buttiglia, aghju discututu specificamente cù altre persone, principarmenti i buttigli di quattru collu sò difficiuli di pulisce, i buttigli di buffer sò faciuli di pulisce.

Amicu 2:
Solu un cisterna di mostra di 5ml (beakers) hè bisognu à esse lavatu, ma deve esse lavatu cù acqua deionizzata - 25% àcitu nitricu-50% acqua deionizzata à l'acidu cloridicu sottu 130 ℃.Ogni lavare dura 5 ghjorni, in media ogni ghjornu Lavate 200-500 pcs.

Amicu 3:
Dui grandi vasi di petri, flasks triangulari, è altri tipi di vetru, pudete lavà circa 70-100 in un ghjornu.In generale, i machini d'acqua ultrapura di laboratoriu sò usati per a produzzione d'acqua è a pulizia, cusì u voluminu di pulizia ùn hè micca particularmente grande.

Amicu 4:
Ricertamenti, aghju fattu un travagliu diversu in u laboratoriu.Perchè hè sintesi organica è i requisiti sò stretti, aghju utilizatu assai vetru.In generale, ci vole almenu una ora per lavà, chì si senti assai noioso.

Quì sò solu estratti da a risposta di sti 4 amichi, chì tutti riflettenu i seguenti punti cumuni: 1. Pulizia manuale 2. Grande quantità 3. Pigliate u tempu, cusì affruntatu cù un numeru cusì grande di bottiglia è pulizia di piatti, tutti. hà Cumu ti senti?

Quistione 2: Cumu ti senti di lavà buttigli è piatti per un bellu pezzu?

Amicu A:

Sò stati in u laboratoriu da a matina à a notte tuttu u ghjornu.Puderà veramente cuntà cum'è 007, lavà i buttigli è i buttigli, i buttigli chì ùn ponu micca esse lavati.
Uni pochi freshmen in u laboratoriu sò chì, sempre chì u tubu di prova di l'buttiglia chì hè stata toccu da a manu deve esse lavatu ... Lavà in polvere ultrasonicu per duie ore, acqua di robba per duie ore, è acqua pura per altre duie ore.Una volta chì u tubu di prova hè lavatu, trè tubi di prova seranu rotti da ultrasound.Una parte (ci hè una basura accantu à questu per u vetru rottu, chì hè stata riempita in una settimana) ... Una volta aghju vistu un novu lavà più di 50 buttigli da a matina à a sera.

Amicu B:
Mi sentu chì lavà i buttigli pò veramente affinà a pacienza di e persone, ma quelli esperimenti passanu solu per e culonne è ci vole assai tempu, è ci vole tempu per lavà i buttigli, è l'ipurità afecta ancu l'esperimentu.Se l'utilizate tutti in una volta, mi sentu chì pudete veramente risparmià assai tempu per fà altri passi, è pò esse cunsideratu cum'è un picculu aumentu di a rapidità è l'efficienza di l'esperimentu tutale.

Dopu avè intesu e risposte ghjusti di sti dui amichi, mi sentu sempre arrabbiatu per lavà una pila di buttigli di vetru.Ti senti u listessu ?Allora perchè ùn sceglite micca di utilizà una lavatrice di buttiglia completamente automatica?

A terza quistione: Chì pensate di a pulizia manuale versus a lavatrice di buttiglia?

Amicu 1:
In modu persunale, ogni laboratoriu chì faci a chimica umida deve esse equipatu cù una lavatrice di buttiglia, cum'è ogni casa deve esse equipata cù una lavatrice è una lavastoviglie.Hè necessariu di salvà u tempu di i studienti è di fà cose più significative, cumpresi, ma micca limitati à, leghje literatura, analizà e dati, pensendu, invistisce è gestione soldi, innamurà, esce à ghjucà, stage, etc.
Aghju intesu chì parechji esperimenti d'alta produzzione in biologia ponu esse fatti automaticamente cù l'equipaggiu, ma certi gruppi di ricerca prufittà di u prezzu bassu di i studienti graduati è permettenu à i studienti graduate operanu manualmente.Un tali cumpurtamentu hè scandalizatu.
In cortu, prumuvutu chì tutti i travaglii ripetitivi chì ponu esse fatti da e machini in a ricerca scientifica deve esse fattu da i machini, è i studienti anu da esse permessi di fà a ricerca scientifica invece di esse u travagliu à pocu pressu.

Amicu 2:
Chì ghjè l'effettu di lavà i cuntenituri in forma speciale cum'è tubi NMR / buttigli di Shrek / picculi buttigli di medicina / funnel di sabbia ?I tubi di prova anu da esse inseriti unu per unu o ponu esse bundle è mette in (simile à u prucessu generale di cisterna alkaline)?
(Ùn cumprà micca u capu grossu è lanciate à u travagliu ...

Amicu 3:
A lavatrice di buttigli hà bisognu di soldi per cumprà, i studienti ùn anu micca bisognu di soldi per cumprà [copertura faccia]
E risposte di trè amichi sò scelti sopra.Certi pirsuni favurizeghja fermamente a rimpiazzamentu di lavatrici manuali di buttiglia, certi anu dubbitu nantu à a capacità di pulizia di e lavatrici di buttigli, è quelli chì ùn sanu micca assai di lavatrici di buttigli.Si pò vede da quì sopra chì tutti ùn anu micca capitu o interrugatu u lavatore di buttiglia.

sd

Riturnendu à u testu principale, quì hè u mudellu ufficiale per risponde à a terza quistione:
Vantaggi dilavatrice di bicchieri di laboratoriu:
1. High gradu di autumàticu piena.Ci vole solu dui passi per pulizziari un batch di buttigli è piatti: Mettite i buttigli è i piatti - un clic per inizià u prugramma di pulizia (è cuntene 35 prugrammi standard è prugrammi persunalizati editabili manualmente per risponde à i bisogni di a maiò parte di i clienti di laboratori).L'automatizazione libera e mani di i sperimentatori.
2. Alta efficienza di pulizia (lavatrice automatica di vetriu travagliu in batch, u prucessu di pulizia ripetutu), a bassa rata di rottura di buttiglia (aggiustamentu adattativu di a pressione di u flussu di l'acqua, a temperatura interna, etc.), una larga versatilità (accolta una varietà di dimensioni è forme di provette, piastre Petri, fiasconi volumetrichi, fiasconi conici, etc.), cilindri graduati, ecc.)
3. High safety and reliability, pre-installed impurtati a prova di splusioni pipa d'acqua di sicurità, resistenza à a pressione è a temperatura, micca fàciule à scala, cù valvula di surviglianza anti-filtrazione, l'instrumentu chjude automaticamente quandu a valvula solenoide falla.
4. Altu livellu di intelligenza.Dati impurtanti cum'è a conduttività, TOC, concentrazione di lozione, etc. ponu esse presentati in tempu reale, chì hè cunvenutu per u persunale pertinente per monitorà è maestru di u prugressu di pulizia è cunnette u sistema per stampà è salvà, chì furnisce comodità per a tracciabilità più tardi.


Tempu di Postu: Apr-29-2021