Questu hè ciò chì parerebbe una lavatrice di vetru completamente automatica

1

Sempre più laboratori volenu avè o avè digià lavatrici di laboratori, chì hè diventatu una tendenza in l'industria in generale.Tuttavia, à causa di vari fattori subjective è uggettivu, ùn hè micca fàciule à cumprà una lavatrice autumàticu laboratoriu galssware chì hè veramenti facile à aduprà, è costu-efficaci.Ci vole à avè una certa comprensione è preparazione per l'acquistu di una lavatrice di laboratoriu.

2

Sicondu l'ultimi dati, ci sò più di 150 novi laboratorii sò stati registrati ogni ghjornu in parechje industrii in Cina.U cunsumu mediu di ogni ghjornu di vetru in un laburatoriu hè veramente troppu, cum'è fiaschi volumetrichi, fiaschetti per iniezione di campioni, vasetti, fiaschi triangulari, cilindri di misurazione, cavatappi, tubi colorimetrici, piastrine di Petri, pipette, bicchieri a fondu tondo, etc. Questu hè chì in u stadiu di preparazione di mostra, in particulare a pulizia di questi strumenti, spessu piglia circa 50% di tuttu u prucessu di analisi.L'errore di i risultati di a prova spirimintali hà guasi 80% pussibulità hè ligata à a contaminazione di u cuntainer sperimentale.

Si pò vede chì a pulizia impropria di vetru ùn pò mai esse ignorata cum'è un fattore inestabile per eliminà a necessità, è u metudu più efficau à u mumentu hè a lavatrice automatica di vetru!

3

 

U prublema di a pulizia di l'utensili di laboratoriu hè qualchì volta cum'è l'oceanu infinitu è ​​sfuggente.Allora, chì tipu di lavatrice di vetru pò risponde à l'aspettattivi di parechji laboratorii?Cunsiderate da i seguenti aspetti:

1.Whether sta lavatrice pò ottene un effettu di pulizia qualificata?
2. Hè sta lavatrice automatizazione efficaci è intelligente ?
3. Questa lavatrice hà servizii di supportu cumpletu ?
4. Hè sta lavatrice ambientale è ecunomica?
5. Hè sta lavatrice di buttiglia sicura è affidabile?

Cum'è una impresa di riferimentu in u campu di pulizia di l'industria domestica, a nostra lavatrice hà "Cinque innovazioni tecniche maiò è dece punti tecnichi principali" Fighjemu un ochju:

4

 

L'innovazione tecnica 1

Tecnulugia di apertura è chjusu automatica di a porta induzione

A tecnulugia hè utile per rinfriscà è siccà utensili dopu a pulizia.A pulizia à alta temperatura hè più sicura è impedisce a fuga d'acqua.

5

 

Innovazione Tecnica 2 (Unicu Domesticu)

Sistema di ricunniscenza di cesti è aghjustamentu automaticu di u voluminu d'acqua.

Sta tecnulugia hè utile per aghjustà automaticamente a quantità di acqua, elettricità, detergente, etc., per cunfirmà chì ùn ci hè micca residuu sperimentale, nè residuu di agenti di pulizia, è nè residu supplementu dopu a pulizia.

6

 

L'innovazione tecnica 3

Cuncepimentu di cesti modulari

A tecnulugia hè utile per fà a pulizia più larga è cunvene.A più varietà in forma è collocazione aiuta à clarificà a riduzione di u costu.

7

L'innovazione tecnica 4

Cestini di pulizia modulari

A caratteristica eccezziunale di sta tecnulugia hè chì pò salvà assai spaziu ogni volta quandu si pulisce diverse utensili.U modulu di pulizia indipendente pò mette 4 moduli di pulizia per ogni pulizia.Per esempiu, pò esse divisu in modulu di pulizia di fiaschetta volumetrica, modulu di pulizia di vial di iniezione di campionu, modulu di pulizia di fiaschetta triangulare, modulu di pulizia di tubi colorimetrici, modulu di pulizia di bottiglia di core, modulu di pulizia di fiaschetta a fondu tondo, modulu di pulizia di funnel separatori, modulu di pulizia di pipette è cusì. on, cusì chì più varietà di vetru pò esse pulita à u stessu tempu.

8

 

L'innovazione tecnologica 5

Sistema integratu di monitorizazione di a conduttività, monitoraghju cumpletu di a conduttività

Sta tecnulugia pò monitorà cumplettamente a purità di l'acqua in u prucessu di pulizia, registrà automaticamente è salve l'instrumentu, traccia i dati di conducibilità di l'acqua di risciacquare, è guarantisci l'effettu di pulizia.

9 10 11 12

13

 

 Tit punti tecnichi principalicum'è quì sottu:

1-Cavità di pulizia integrata
2- Disegnu di a pendenza di fondu
3- Armadiu di almacenamentu di liquidu tippu di cassetti
4-Controllu di livellu di bola in acciaio inox
Tazza di raccolta di rifiuti di filtru à 5 capsule
6-Isulamentu termicu, riduzzione di u rumore è cuncepimentu ignifugo
7- Funzione di ritardu di lavatu
8- Sistema di essiccazione in situ
9-Spegnimentu automaticu di ritardu è cambià trà cinese è inglese
10-Sistema di paràmetri di permessu

In sintesi, a lavatrice di vetru automatica per utensili di laboratoriu hà un grande significatu per un laboratoriu.È i prudutti di Hangzhou Xipingzhe ponu aiutà à u laboratoriu per risolve i prublemi in modu fluidu, è hè cumplettamente degne per l'utilizatore per cumprà.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2020