Capisce u principiu di pulizia è u prucessu di a lavatrice di vetru di laboratoriu per capisce perchè hè necessariu

Quandu i nostri bisogni per l'accuratezza di e dati sperimentali diventanu più altu è più altu, upulizia è asciugatura di vetridiventa assai impurtante.U prucessu di pulizia deve assicurà chì l'utensili ùn saranu micca affettati da l'usu precedente quandu sò usati a prossima volta.A pulizia di a macchina ùn pò micca solu liberà i ricercatori scientifichi da u travagliu di pulizia intensivu di travagliu, ma ancu furnisce risultati di pulizia riproducibili è più efficaci.
ULaboratoriu Lavacristallicorre automaticamente secondu u prugramma in u sistema chjusu, cusì u periculu potenziale affrontatu da i sperimentatori pò esse ridutta.Questu significa chì u lavatu automaticu cù e machini furnisce un gradu di prutezzione per i sperimentatori.Inoltre, a pulizia automatizata da a macchina rende a pulizia di l'utensili più standardizata, chì facilita a verificazione ripetuta è a conservazione di i registri cunnessi.
U principiu di pulizia di uLavabottiglie di laboratoriu Xipingzhe:
U tipu di spray hè aduttatu: u liquidu di pulizia cù una certa temperatura è un certu cuntenutu di agenti di pulizia hè guidatu da a pompa di circulazione di pulizia, è u liquidu di pulizia hè in un statu di spray per lavà l'internu è l'esternu di u vetru à 360 °, cusì chì pò esse meccanicamente è chimicamente Sottu l'azzione, sbuchjate, emulsificate è decompone i contaminanti residuali nantu à i vetri.Glassware cù diverse forme deve aduprà diverse cesti di supportu per assicurà u metudu di spraying, spraying pressure, spraying angle and distance.
U prucessu specificu hà i seguenti passi:
1. Pre-pulizia: prima aduprate l'acqua di u rubinettu una volta, è utilizate u bracciu spray per fà un lavatu circular à alta pressione nantu à u vasu per lavà u residuu in l'buttiglia è u vasu, è sguassate l'acqua brutta dopu à lavà.(I laboratorii cundiziunali ponu aduprà acqua pura invece di acqua di robba)
2. Pulizia principale: Inserisci l'acqua di u rubinettu per a seconda volta, scalda a pulizia (regulabile in unità di 1 ° C, aghjustabile à 93 ° C), l'equipaggiu aghjunghje automaticamente agenti di pulizia alkaline, è cuntinueghja à fà u ciclu di lavatu à alta pressione. buttiglii è piatti attraversu u bracciu spray, sguassate l'acqua brutta dopu à lavà.
3. Neutralizazione è pulizia: Inserite l'acqua di u rubinettu per a terza volta, a temperatura di pulizia hè di circa 45 ° C, l'equipaggiu aghjunghjenu automaticamente l'agente di pulizia acidu, è cuntinueghja à lavà i buttigli è i piatti cù alta pressione à traversu u bracciu spray, è drenà u acqua brutta dopu à lavà.
4. Rinsing: Ci sò 3 volte di risciacquare in totale;(1) Inserite l'acqua di u rubinettu, sceglie risciacquare riscaldamentu;(2) Entre acqua pura, sceglie risciacquare riscaldamentu;(3) Inserisci acqua pura per risciacquare, sceglite risciacquare riscaldamentu;A temperatura di l'acqua di risciacamentu pò esse stabilita à 93 ° C, generalmente circa 75 ° C hè cunsigliatu.
5. Asciugatura: I buttigli lavati sò rapidamente è secchi in modu pulitu in u cuntinuu di u cuntinuu durante u prucessu di riscaldamentu ciclicu, steam blowing, condensazione è scaricamentu, mentre evitendu a contaminazione secundaria dopu a pulizia.
Di sicuru, u prucessu di pulizia sopra hè solu un prucessu di rutina.A nostra lavatrice di bottiglia di laboratoriu pò sceglie un prugramma di pulizia secondu i bisogni specifichi di l'utensili di laboratoriu.Tuttu u prucessu di l'equipaggiu hè pulitu automaticamente, è dopu chì l'equipaggiu principia a funzione di pulizia, nisun persunale ùn hè necessariu per fà operazioni.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023