Chì sò i 6 passi in u prucessu di pulizia cù una lavatrice automatica di vetru ?

Chì sò i 6 passi in u prucessu di pulizia cù aLavatrice automatica di vetri?

Lavatrice di vetri di laboratoriuhè una macchina di pulizia multifunzionale pensata è prodotta per l'utilizatori di laboratori.Pò esse usatu per a pulizia di strumenti, pipelines, vasi o fermentatori, etc. Ha un grande volume di cavità, una alta flessibilità di carica, una larga gamma di temperatura di pulizia regulable, una funzione d'asciugatura di sonda di cuntrollu d'alta precisione, etc., chì migliurà assai l'efficienza di travagliu di l'utilizatori.Modu morbidu è efficau di fissazione, cusì chì ùn ci hè quasi micca danni à i vetri.

È hè apposta apposta per u spaziu limitatu, è pò esse facilmente pusatu nantu à una scrivania o una tavola, a stallazione hè simplice, solu bisognu di un ligame d'electricità, acqua fredda è trattamentu di l'acqua residuale, hè principarmenti utilizatu per a disinfezione è u calore di pulizia di vetru di laboratoriu, u mudellu include una funzione di pulizia è asciugatura integrata, u dispusitivu hè di riduce è eliminà i risichi causati da a manipulazione di materiali infittivi ideale.Pò esse usatu per a pulizia di vetru di laboratoriu cù una grande capacità in u funziunamentu di ogni ghjornu, chì ponu risponde à i requisiti attuali di migliurà a qualità di manipolazione di vetru di laboratoriu.

lavatrice 1

U prucessu di pulizia è decontaminazione diLavatrice automatica di vetri di laboratoriusi compone di 6 tappe: classificazione, ammollo, pulizia, risciacquo, disinfezione è asciugatura dopu a pulizia di l'attrezzatura.

1. Classificazione: Classificate u dispusitivu subitu dopu à l'usu, è pruvate micca di classificà direttamente da a manu;L'articuli affilati deve esse trasportatu in cuntenituri stab-proof;A terra deve esse mantenuta umida per impedisce l'asciugatura.Se ùn pò micca esse pulita in u tempu in 1 ~ 2h, deve esse imbulighjate in acqua fridda o liquidu chì cuntene enzimi.

lavatrice 2

2, immersione: immersione pò prevene a terra secca è ammorbidisce o sguassate a terra;Per un gran numaru di pollution urgànica o pollutants sò stati secchi pò esse soaked with enzyme cleaner deve esse> 2min.

3, pulizia: pulizia manuale è pulizia meccanica, mètudu di pulizia specifichi vede u metudu di pulizia è decontamination.I passi iniziali di trattamentu per l'organici assai contaminati includenu l'immergenza di l'agenti di pulizia, u risciacquamentu (scrub), è dopu l'usu di u metudu di pulizia di lavabottiglia di laboratoriu.I metudi di pulizia per strumenti di precisione è cumplessi includenu lavare, immersione in detergente, lavare (scrub), è poi pulizia meccanica.

4. Rinse: dopu a pulizia manuale, risciacquate cù l'acqua di u rubinettu è poi sciacquate cù l'acqua deionizzata.Risciacquare cù acqua deionizzata per a pulizia meccanica.

5. Disinfettazione di l'equipaggiu dopu a pulitura: aduprate a pulitura termale è a macchina di disinfettazione per a pulitura è a disinfezione, è a temperatura di disinfezione hè> 90 ℃ per 1min o A0> 600 per articuli è equipaghji periculosi mediu è bassu;Articuli à risicu altu è temperatura di l'equipaggiu > 90℃5min o A0>3000.

6, seccu: dopu à risciacquare, l'articuli bagnati deve esse siccati o siccati u più prestu pussibule.L'asciugatrice pò esse usata per l'asciugatura di l'instrumentu.Température de séchage 70 ~ 90 ℃.In generale, u tempu d'asciugatura di strumenti di metallo hè di 15 à 20 minuti, mentre chì u tempu di siccamentu di strumenti di plastica hè più longu, cum'è i tubi di ventilatori, da 30 à 40 minuti.


Tempu di Postu: Feb-25-2022