Chì sò i principii di cuncepimentu è l'indicatori tecnichi di a lavatrice di vetru di laboratoriu?

A lavatrice di vetru di laboratoriu hè un tipu d'attrezzatura utilizata per lavà strumenti è utensili di vetru in u laboratoriu, chì hè comunmente utilizatu in laboratori chimichi, biologichi, farmaceutici è altri.Questu articulu introduverà a lavatrice di bottiglia di laboratoriu da quattru aspetti: principiu di cuncepimentu, indicatori tecnichi, vantaghji di usu è campi d'applicazione.

In modu simplice, a lavabottiglia di laboratoriu hè un equipamentu di lavatu cumplettamente automaticu chì usa un flussu d'acqua d'alta pressione è una soluzione surfactante per sguassà a terra è i residui chimichi in l'utensili.U principiu principalu hè di utilizà a forza meccanica d'alta efficienza è u flussu di l'acqua, è à u stessu tempu aduprà u principiu di pulizia di suluzione chimica, per ottene u scopu di caccià a terra è a disinfezione.

L'indicatori tecnichi di a lavatrice di buttiglia di laboratoriu includenu principalmente efficienza di pulizia, tempu di pulizia, temperatura di pulizia, pressione di l'acqua, tipu di liquidu di pulizia, etc.

Efficienza di pulizia: L'efficienza di pulizia hè u so indice tecnicu di basa è core.U livellu di efficienza di pulizia determina u valore d'usu è u rendiment di a lavabottiglia di laboratoriu.Hè generalmente necessariu per ottene una efficienza di pulizia di più di 99,99%.

Tempu di pulizia: U tempu di pulizia deve esse aghjustatu secondu a dimensione di u bastimentu è l'efficienza di pulizia.Di solitu u tempu di pulizia hè di 1-3 minuti.

Temperatura di pulizia: A temperatura di pulizia hè moderata, di solitu micca più di 70 ° C.

Pressione di l'acqua: A pressione di l'acqua di pulizia deve esse trà 4-7kgf/cm².

Tipu di liquidu di pulizia: U liquidu di pulizia hè generalmente un agentu di pulizia chì cuntene surfactant, chì hà una forte detergenza.

I vantaghji di i lavatrici di bottiglia di laboratoriu sò principalmente riflessi in i seguenti aspetti:

1. Safe and reliable: u liquidu di pulizia utilizatu hè innocu à u corpu umanu, u prucessu di pulizia hè sicuru è affidabile, è ùn pruvucarà micca prublemi di sicurezza per l'operatori.

2. Prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia: u riciclamentu di l'acqua di purificazione riduce i perdi di l'acqua, hà misure di risparmiu d'energia, è hà un bonu effettu nantu à a prutezzione di l'ambiente.

3. Efficient: Adopta u metudu di pulizia automatica è hà una capacità di pulizia d'alta efficienza, chì pò migliurà assai l'efficienza di pulizia di u laboratoriu.

4. Qualità Reliable: L'efficienza di pulizia hè alta, è u prucessu di pulizia hè cuntrullatu automaticamente, è a qualità di pulizia hè affidabile, chì pò assicurà chì l'utensili di laboratori sò puliti è senza residui.

5. Salvà a forza di travagliu: a pulizia automatica ùn hà micca bisognu di u funziunamentu manuale, chì salva u travagliu tedious di pulizia manuale è riduce u travagliu umanu.

Pò esse largamente utilizatu in laboratori chimichi, biologichi, farmaceutici è altri.Adupratu principalmente per a pulizia è a disinfezione di strumenti di vetru, utensili, buttigli di reagenti, bicchieri, fiaschi volumetrici è altri prudutti di vetru.In più di esse usatu in i laboratori generali, pò ancu esse usatu in l'industrii chì necessitanu una pulizia fina, cum'è a trasfurmazioni alimentari è a produzzione farmaceutica.

In breve, cum'è un dispositivu di pulizia automatica, a lavatrice di bottiglia di laboratoriu hà i vantaghji di una alta efficienza di pulizia, risparmiu di manodopera, qualità affidabile, sicurezza è affidabilità, prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia, è hè diventatu unu di l'equipaggiu chì tutti i laboratorii seranu. dotatu di.


Postu tempu: Apr-01-2023