Chì sò u disignu prufessiunale è e caratteristiche tecniche di a lavatrice di vetru di laboratoriu?

Standardizazione diLavabicchieri di laboratoriu: U prucessu di pulizia hè standardizatu, è l'effettu di pulizia hè coerente, per assicurà a coherenza di l'effettu di a prova. Adopting design di entrata di fonte d'acqua bidirezionale è cuntrollu di valvula solenoide pò riduce i costi, simplificà u prucessu di travagliu è l'input di travagliu, è risparmià. Costs operativi di u laboratoriu. Pò esse usatu per a pulizia, a disinfezione è l'asciugatura di vari utensili sperimentali.
Puderà eseguisce a pulizia è a disinfezione standard di provette, pipette, piastre di Petri, fiasconi Erlenmeyer, fiaschi volumetrici, bicchieri è altri utensili sperimentali, furnisce una pulizia affidabile per l'esperimenti. Pò furnisce diversi cesti puliti è accessori. U supportu tecnicu è post-vendita. U serviziu pò esse furnitu per sistemi standard di pulizia è disinfezione o prughjetti persunalizati, chì ponu risponde à i bisogni di diversi gruppi di clienti.
U prucessu generale dilavatrice di vetru di laboratoriu: pre-lavaggio-pulizia-risciacquo-neutralizzazione-risciacquo-asciugatura e altri passi.Pò esse pulita è secca à u stessu tempu.Tuttu u prucessu di pulizia hè una operazione programata, chì hè assai còmuda d'utilizà, è pò ancu riduce u cunsumu d'energia è a tarifa di danni di i strumenti di vetru;pò assicurà una pulizia efficace, riduce a contaminazione croce è migliurà l'affidabilità è l'autenticità di e dati di l'esperimenti.
Pulitore di vetru di laboratoriucuncepimentu è caratteristiche tecniche:
1 、 Surveglianza di u prucessu è allarmante : Sonde speciali monitoranu a temperatura di l'aria / acqua è vapore in a cavità, è monitoranu continuamente u prucessu di pulizia. A lavatrice hà una luce LED interna chì ferma in tuttu u ciclu è hè chjaramente signalata da un cambiamentu di culore. quandu una alarme hè presente.
2 、 Materiale eccellente è forte cumpatibilità. I ​​tubi fabbricati sò sottumessi à una sanificazione stretta. Dotati di vassoi interni modulari su misura, cunnessi à u sistema idraulicu. U trolley esternu hè cumplettamente cumpatibile cù l'autoclave FOB5.
3. Pulizia a vapore : un metudu di pulizia custificatu.Aduprate un generatore di vapore per aumentà u rendiment di pulizia.Steam hà un megliu effettu di sollievu nantu à a terra grassa è appiccicosa.Inoltre, u vapore hè capaci di ghjunghje à e zone difficiuli di ghjunghje, cusì permette a pulizia.Inoltre, l'usu di vapore pò riduce significativamente i costi di operazione: sta suluzione ecologica minimizza u cunsumu di detergenti è acqua, riducendu i costi operativi per lavare.
4. Giudiziu di u puntu finale di pulizia: U metru di conductività pusatu nantu à u tubu di drenu pò detectà a purità di l'acqua.Quandu u valore stabilitu necessariu hè righjuntu, u prucessu di pulizia serà finitu, riducendu cusì ancu u costu di l'acqua per a lavatrice è altre strutture pubbliche.

L'attrezzatura hè dotata di diverse rack per pulisce provette, fiaschi, pipette è altri utensili di laboratoriu.L'agente di pulizia prufessiunale di sustegnu pò assicurà l'effettu di pulizia, senza residui di pulizia di vetru di laboratoriu è materiali riutilizzabili, facendu stu pruduttu ideale per l'analisi, a sintesi è i laboratori di cultura cellulare ghjucanu un rolu impurtante.


Tempu di post: 09-09-2023