Chì ghjè a struttura impurtante di a lavatrice di buttiglia di laboratoriu?Cumu fà u travagliu di pulizia?

Utilizendu alavabottiglia di laboratoriupermette à i sperimentatori di evità i risichi potenziali da l'esposizione à sustanzi periculosi.Per esempiu: i chimichi in l'agenti di pulizia ponu influenzà a salute umana;i contaminanti residuali infettivi è tossichi ponu dannà l'esperimenti;U vetru rottu da a pulizia manuale pò causà ferite, purtendu à l'infezzione di l'esperimenti cù l'organisimi dannosi cum'è i virus.
Ulavatrice di bottigliecorre automaticamente secondu u prugramma in u sistema chjusu, cusì u periculu potenziale affrontatu da i sperimentatori pò esse ridutta à un livellu più bassu.Questu significa chì u lavatu automaticu cù e macchine furnisce un più grande gradu di prutezzione per i sperimentatori.U so disignu strutturale determina ancu l'affidabilità di a so prestazione.Fighjemu un ochju à cumulavatrice di bicchieri di laboratoriudi XPZ hè una macchina cù struttura compatta, alta capacità di produzzione, struttura simplice è prestazioni affidabili.
Perchè hà un groove in forma di T elicoidale nantu à a superficia di u corpu di a rota di elevazione, i solchi in forma di T elicoidali sò disposti uniformemente à u fondu di u corpu di a rota di elevazione longu a direzzione circunferenziale, è sò raggruppati in modu uniforme longu a direzzione circunferenziale in a cima. parte di u corpu di a rota di elevazione.A distanza trà i grooves in forma di T helical adiacenti hè più chjuca di u spaziu trà i grooves in forma di T helical adiacenti à u fondu di a rota di elevazione;L'auger di buttiglia di u dispusitivu hè perpendiculare à l'auger di buttiglia.
Quandu a nostra lavatrice di bottiglia di laboratoriu hè aduprata per pulizziari l'utensili dopu à i laboratori chimichi è farmaceutici per un bellu pezzu, hè assai impurtante per esse equipatu di agenti di pulizia è metudi di pulizia.In usu, l'agente di pulizia deve esse efficace è affidabile, ma à u stessu tempu ùn deve micca lascià alcun residuu.In l'analisi finale, a lavatrice di buttiglia deve ancu esse pulita regularmente.In particulare, ci sò e seguenti funzioni chjave:
1. Sia a macchina hè pulita o micca direttamente affetta i dati spirimintali.
2. A gestione standardizata in u laboratoriu hè pussibule, a lavatrice di buttiglia hè ben documentata, è ùn sò micca utilizati consumabili dispunibuli.
3. Aduprà agenti di pulizia ecologicu è micca inquinanti.
4. Scrub the nozzles ogni mese, dredge the nozzles, è aghjustate l'alineazione di i nozzles in u tempu.
5. U riscaldatore deve esse spruzzatu cù l'acqua d'alta pressione una volta à quartu, è u filtru di terra è u detector di livellu di liquidu nantu à a pipeline di vapore deve esse puliti una volta.
6. Verificate ogni tipu di tensioners di a catena ogni sei mesi è aghjustate quandu hè necessariu.
7. Ogni volta chì u liquidu di lavare hè rimpiazzatu è l'acqua di scarti hè scaricata, l'internu di a macchina deve esse lavatu in tutti l'aspettu per sguassà a terra è u vetru rottu, è u cartucciu di filtru deve esse pulitu è ​​​​dragatu.
Attualmente, i lavatrici di bottiglia di laboratoriu domesticu sò in a fase iniziale, è i laboratorii domestici accettanu sempre più lavatrici di bottiglia.Hà purtatu standardizazione è prutezzione di l'ambiente à i laboratorii.


Tempu di Postu: Feb-18-2023