Chì ci hè u principiu di travagliu per fà chì a lavabiancheria in piena autumàtica abbia un effettu di pulizia megliu ?

U laboratoriu usa un gran numaru di strumenti fatti di vetru, ceramica è altri materiali per campionamentu, purificazione, pretrattamentu, analisi, almacenamiento è altre travagliu.Pò esse vistu chì l'utensili per lavà è siccà sò assai impurtanti.L'utensili per a pulizia è l'asciugatura anu da assicurà chì ùn saranu micca affettati da l'usu precedente in u prossimu usu.Diversi laboratorii anu esigenze diverse per a pulizia è l'asciugatura di l'utensili di laboratoriu.U prucessu di pulizia deve assicurà chì l'utensili ùn saranu micca affettati da l'ultimu usu quandu sò usati a prossima volta.Dunque, uesigenze di puliziadi diversi laboratori sò diffirenti.Quandu avemu sceltu u tipu, l'accessori è l'agente di pulizia di ulavabottiglie completamente automatica, avemu ancu bisognu à scuntrà i bisogni specifichi di u laboratoriu.

A lavatrice di buttiglia in piena autumàtica XPZ hè cuncepita raghjone è scientificamente.Hè cuntrullatu da u teclatu in acciaio inox impermeable.Hè simplice per uperà, cunvene per mantene, stabile è affidabile in usu;U principiu di funziunamentu di a macchina hè: quandu a buttiglia entra in autumàticu in a stazione di lavaggio d'aria / acqua, a polvera, scorie di vetru è l'uggetti galleggianti in a buttiglia seranu puliti da una fonte d'aria pulita o una fonte d'acqua.L'acqua o a fonte d'aria pò esse sceltu perpulizia di buttigli di laboratoriu.Sta macchina pò esse cumminata cù una macchina di riempimentu, una macchina di tappatura è una macchina di etichettatura per furmà una linea di produzzione intermodale.

Sicondu u principiu di spruzzo circulante, l'utensili sò puliti da l'azzione fisica di l'acqua di lavà è l'azzione chimica di l'emulsificazione è a striscia di l'agente di pulizia, chì hà un effettu significativu nantu à a pulizia di fonti di contaminazione soluble in acqua è oleosa.L'acqua scouring è l'agenti di pulizia ùn anu micca effettu nantu à a so emulsificazione è a sbucciatura, chì esige un pretrattamentu di l'utensili per esse puliti in questa parte di l'esperimentu (pre-foaming alkaline, pre-foaming di solvente organico, lotion pre-foaming, etc. selezziunatu secondu diverse fonti di contaminazione), dopu u trattamentu pò ottene un bonu effettu di pulizia.

I vantaghji di a lavatrice automatica di buttiglia in termini di struttura è funzione:

1. L'interfaccia USB pò cupià i dischi di pulizia è l'archiviu per riferimentu futuru.

2. Purificatore d'acqua integratu opzionale, senza bisognu di cunnette l'acqua pura per a pulizia.

3. U prugramma pò esse aghjurnatu attraversu l'interfaccia RS-232 per rializà u modu di pulizia persunalizatu.

4. U voluminu più grande di u condensatore elimina in modu efficace u periculu ammucciatu causatu da u scaricamentu di vapore in u laboratoriu.

5. Configurate diverse cesti di pulizia, chì ponu realizà efficacemente a pulizia efficace di diversi tipi di utensili.

6. U dispusitivu di a porta di chjusu automaticu pò rializà a chjusa faciule è tranquilla di a porta di u magazzinu è impedisce a vibrazione quandu chjude a porta di u magazzinu.

7. Tastiera di metallo in acciaio inox impermeabile, 26 tipi di paràmetri di mudelli di pulizia ponu esse liberamente selezziunati, è 20 tipi di paràmetri indipendenti ponu esse editati liberamente.

8. U sistema di spruzzo di circulazione di grande flussu di 600L / min hè designatu, e pompe di circulazione superiore è inferiore sò spruzzate indipindente, è a cortina d'acqua in a camera di pulizia hè distribuita uniformemente per assicurà l'effetti di pulizia d'altu standard.

9. U sistema d'asciugatura d'alta efficienza cumpostu da un riscaldatore d'aria, un condensatore di grande volume, un filtru è un fan d'alta efficienza ponu secca rapidamente è in modu pulitu l'utensili in u prucessu di riscaldamentu circulante, soffiu di vapore, condensazione è scaricamentu.

svfd


Tempu di Postu: Oct-08-2022